  • 1. Data: 2009-01-01 10:23:03
    Temat: Fuji finepix 8100 fd - instrukcja w języku polskim.
    Od: Tibor Ferenczy <t...@o...pl>

    Witam,

    Szukam i szukam... i nie mogę nigdzie znaleźć w necie. Może ktoś z
    sznownych użytkowników grupy jest w posiadaniu elektronicznej wersji
    polskiej instrukcji do tego sprzętu i byłby tak uprzejmy podesłać na
    maila. Będę dozgonnie wdzięczny. Bardzo dziękuję i wszystkiego co
    najlepsze w Nowym Roku życzę.

    T.F.

  • 2. Data: 2009-01-04 19:22:23
    Od: Grendelek <g...@g...pl>

    Tibor Ferenczy pisze:
> [...]
    > polskiej instrukcji do tego sprzętu i byłby tak uprzejmy podesłać na
    > maila. Będę dozgonnie wdzięczny. Bardzo dziękuję i wszystkiego co

    Jak to, kupiłeś BEZ instrukcji? ;-)

    --
    Grendelek

  • 3. Data: 2009-01-05 23:26:40
    Od: Tibor Ferenczy <t...@o...pl>

    Grendelek pisze:

    > Jak to, kupiłeś BEZ instrukcji? ;-)

    Z instrukcją :)... tylko, że w kilku innych językach :).
    Dla mnie to nie jest problem, ale użytkownikiem aparatu jest osoba nie
    znająca języka angielskiego :(.

    Pozdrawiam.
    T.F.

  • 4. Data: 2009-01-07 20:57:37
    Od: Grendelek <g...@g...pl>

    Tibor Ferenczy pisze:

    > Z instrukcją :)... tylko, że w kilku innych językach :).
    > Dla mnie to nie jest problem, ale użytkownikiem aparatu jest osoba nie
    > znająca języka angielskiego :(.

    TO podaj adres poczty snail-mail to Ci oryginalna polska wyślę. Tyle mi
    zostalo po aparacie...

  • 5. Data: 2009-01-17 11:51:33
    Od: "T...@o...pl" <T...@o...pl>

    Dnia 07-01-2009 o 21:57:37 Grendelek <g...@g...pl> napisał(a):

    > TO podaj adres poczty snail-mail to Ci oryginalna polska wyślę. Tyle mi
    > zostalo po aparacie...

    Cześć,

    Pisałem na priva, ale się nie odzywasz, więc podaję adres tytaj:
    t...@i...pl

    Dzięki.

    Pozdrawiam.

    Tibor

  • 6. Data: 2009-03-03 12:28:52
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam.

    Ja też mam podobny problem, jak Ty. Na razie jestem na etapie przeszukiwania
    sieci. Czy udało Ci się znaleźć tę instrukcję? Czy byłbyś tak miły, żeby mi ją
    udostępnić?
    Na wszelki wypadek podają adres: m...@o...pl

    Będę wdzięczna za każdą pomoc.

    Pozdrawiam