  • 1. Data: 2009-01-01 08:58:43
    Temat: Re: Życzenia noworoczne
    Od: "lech2" <USUŃ - lech2@kki.pl>

    > Czemu obaj życzycie zimy cały rok? ;)

    Ja inaczej ... :
    http://www.lechfoto.pl/zycz2009/zycze09.html

    --
    z Poważaniem .. Leszek Tańcula .. Krakow
    -----------
    http://www.leszektancula.pl/
    http://www.lechfoto.pl/zdjecia.html
    http://www.ggf.malopolska.pl/
    -----------

  • 2. Data: 2009-01-01 11:50:24
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    lech2 pisze:
    > Ja inaczej ... :
    > http://www.lechfoto.pl/zycz2009/zycze09.html

    To jeszcze do kompletu brakuje Janka z jakąś sfotografowaną kupą
    (dokładnie to słowo) :)
    Mam nadzieję, że nie miał Zuna i go bardzo nie opłakiwał jak już, więc
    nie zawiedzie ;)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 3. Data: 2009-01-01 19:11:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > To jeszcze do kompletu brakuje Janka z jakąś sfotografowaną kupą
    > (dokładnie to słowo) :)
    > Mam nadzieję, że nie miał Zuna i go bardzo nie opłakiwał jak już, więc
    > nie zawiedzie ;)

    Nie miał nic - łaził po lesie i nie fotografował :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-01-01 20:13:53
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Nie miał nic - łaził po lesie i nie fotografował :)

    Zawodzisz na całej linii! :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_