  • 1. Data: 2009-01-01 10:09:19
    Temat: Kto to bedzie ogladal?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    30 grudnia doniesiono, że...

    ''10 terabajtów na dzień. 121 MB na sekundę. 7 GB na minutę. Czy to
    statystyki superkomputera? Nie, tyle wczoraj zdjęć przeszło przez
    najpopularniejszą galerię świata, czyli Flickr.''

    Na ile godzin starczyłoby wam dysków? :)

    Ale z drugiej strony nie znamy dnia ani godziny:

    ''Jeśli przypadkiem macie microsoftowy odtwarzacz Zune o pojemności 30
    GB, to macie problem. Jak donosi Gizmodo, około północy z 30 na 31
    grudnia wszystkie jak jeden mąż zawiesiły się na ekranie startowym i
    przestały reagować na jakiekolwiek prośby i błagania użytkowników. Nie
    mówiąc już o przyciskaniu czegokolwiek, czy wręcz rzucaniu o ścianę.''

    :)

    Źródła:
    http://www.chip.pl/news/internet-i-sieci/galerie-zdj
    ec/2008/12/10-terabajtow-zdjec-w-ciagu-jednego-dnia
    http://gadzetomania.pl/2008/12/31/zune-30-gb-padly-o
    -polnocy-wszystkie-naraz/

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-01-01 10:21:33
    Temat: Re: Kto to bedzie ogladal?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > statystyki superkomputera? Nie, tyle wczoraj zdjęć przeszło przez
    > najpopularniejszą galerię świata, czyli Flickr.''

    To nie ja! To nie ja! Ja rzadko zaglądam na Flickra, a ostatnio w ogóle
    nie zaglądałem. ;)

    A co to znaczy - przeszło? Zostało zapisanych na serwery Flickra, czy
    10TB zostało ściągniętych do oglądania?

    > Na ile godzin starczyłoby wam dysków? :)

    Godzin? Raczej minut! :)

> [...]
    > przestały reagować na jakiekolwiek prośby i błagania użytkowników. Nie
    > mówiąc już o przyciskaniu czegokolwiek, czy wręcz rzucaniu o ścianę.''

    Uff! Vista jeszcze działa. :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 3. Data: 2009-01-01 10:35:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 10:21:33 +0000, "Paweł W." napisał(a):

    > Uff! Vista jeszcze działa. :D

    Zune już też:
    For all of you Zune 30 owners who woke up this morning to find your PMP
    frozen in despair at the thought of spending another year alone, Microsoft
    has finally acknowledged their boo-boo and explains it thusly: There is a
    bug in the internal clock driver causing the device to choke on the last
    day of a leap year. Rest assured, however -- although they may not be
    releasing an update for the device any time soon, the issue should resolve
    itself whenever January 1, 2009 rolls around. So have a safe and happy New
    Year, and let's hope they do something about this by 2012.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 4. Data: 2009-01-01 14:43:39
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 01.01.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:
    > ''10 terabajtów na dzień. 121 MB na sekundę. 7 GB na minutę. Czy to
    > statystyki superkomputera? Nie, tyle wczoraj zdjęć przeszło przez
    > najpopularniejszą galerię świata, czyli Flickr.''

    Nie wiem co to są statystyki superkomputera, zwykły komputer ze zwykłą kartą
    sieciową przesyła kilka MB na sekundę, więc cóż takiego niezwykłego w tym
    fakcie?

    No ale jak się czyta CHIP-a to przecież trzeba się pochwalić.

  • 5. Data: 2009-01-01 15:22:52
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jacek Popławski rzecze:

> [...]
    > fakcie?
    >
    > No ale jak się czyta CHIP-a to przecież trzeba się pochwalić.

    Najpierw KKM, teraz Popławski. Kiepski początek roku!

  • 6. Data: 2009-01-01 18:42:52
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    > najpopularniejszą galerię świata, czyli Flickr.''
    >
    > Na ile godzin starczyłoby wam dysków? :)

    Podawac miastami ? :)

> [...]
    > przestały reagować na jakiekolwiek prośby i błagania użytkowników. Nie
    > mówiąc już o przyciskaniu czegokolwiek, czy wręcz rzucaniu o ścianę.''

    Oczyszczenie... Dzis Zune, jutro banki (foto), za tydzien DVD-R. Zostana
    tylko te zdjecia, ktore byly cenne i mialy troskliwego wlasciela. Reszta
    przepadnie, min. 80% w sposob niezauwazony...

    AF

  • 7. Data: 2009-01-01 19:09:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek Popławski pisze:

    > Nie wiem co to są statystyki superkomputera, zwykły komputer ze zwykłą kartą
    > sieciową przesyła kilka MB na sekundę, więc cóż takiego niezwykłego w tym
    > fakcie?

    Sto milionów zdjęć dziennie - dla mnie to jednak niezwykłe.

    > No ale jak się czyta CHIP-a to przecież trzeba się pochwalić.

    Zawsze też można pomyśleć. Np. nad sensem pstrykania, którego skutki
    obecnie mało kto ogląda, a jak już to rzutem oka...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /siedzę tu sobie garbaty i chudy, choć z brzuchem i odgrzaną pizzę zażeram/

  • 8. Data: 2009-01-01 19:25:33
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Sto milionów zdjęć dziennie - dla mnie to jednak niezwykłe.

    Szkoda że ta ilość ma niewielki związek z jakością... Gdyby losowo
    wywalić 2/3 nikt by się pewnie nie zorientował...

  • 9. Data: 2009-01-01 20:15:06
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Adam Foton pisze:

    Hej

    > Oczyszczenie... Dzis Zune, jutro banki (foto), za tydzien DVD-R. Zostana
    > tylko te zdjecia, ktore byly cenne i mialy troskliwego wlasciela. Reszta
    > przepadnie, min. 80% w sposob niezauwazony...

    Mnie ostatnio padła miesięczna Barracuda 500GB nic nie dało się zrobić.
    Na szczęście przepadło mi tylko 2 tyg bo miałem dysk z backupem ale i
    tak bolało.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 10. Data: 2009-01-01 20:21:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 20:09:39 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Sto milionów zdjęć dziennie - dla mnie to jednak niezwykłe.

    Zdjęć to może bedzie kilkadziesiąt...

    --
    _______/ /_ gg: 3524356