  • 1. Data: 2009-01-01 02:41:29
    Temat: Metz 48
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Czy Metz 48 to dobra lampa czy lepiej kupić FL-36R?

  • 2. Data: 2009-01-01 15:49:55
    Temat: Re: Metz 48
    Od: "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik>

    "Jacek Popławski" <j...@i...pl> wrote in message
    > Czy Metz 48 to dobra lampa czy lepiej kupić FL-36R?

    Czy kodowanie postów UTF-8 to dobre kodowanie? Jest szansa żebyś zminił
    sobie ustawienia na Central European ISO?

    Pozdrawiam noworocznie,
    --
    Zzyxyryzzy
    aparat czarny

  • 3. Data: 2009-01-01 15:58:22
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 01.01.2009 Zzyxyryzzy <s...@n...adresik> napisał/a:
    > Czy kodowanie postów UTF-8 to dobre kodowanie? Jest szansa żebyś zminił
    > sobie ustawienia na Central European ISO?

    Hm... dlaczego?

  • 4. Data: 2009-01-01 16:01:28
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Zzyxyryzzy wrote:
    > "Jacek Popławski" <j...@i...pl> wrote in message
    >
    > Czy kodowanie postów UTF-8 to dobre kodowanie? Jest szansa żebyś zminił
    > sobie ustawienia na Central European ISO?

    tak, kodowanie UTF-8 *jest* dobre -
    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#ogonki . Za to Ty przestań
    okłamywać swojego Outlooka że wszystkie posty są w ISO-8859-2 -
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    W temacie wątku - niedawno kupiłem Metz mecablitz 48 AF-1 i jestem
    bardzo zadowolony. Wreszcie mam sensowne światło rozproszone :D

    Masz jakieś konkretne pytania? Jak chcesz zdjęcia przykładowe to na priv
    (skasuj -trap- ).

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 5. Data: 2009-01-01 16:15:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 1 Jan 2009 16:49:55 +0100, "Zzyxyryzzy"
    <s...@n...adresik> wrote:

    >"Jacek Popławski" <j...@i...pl> wrote in message
    >
    >Czy kodowanie postów UTF-8 to dobre kodowanie? Jest szansa żeby? zminił
    >sobie ustawienia na Central European ISO?

    Hmmm, a w jakim kodowaniu ty piszesz?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 6. Data: 2009-01-01 16:51:08
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Jacek Popławski wrote:
    > Czy Metz 48 to dobra lampa czy lepiej kupić FL-36R?

    bardzo dobra. Masz jakieś konkretne pytania? Jak chcesz zdjęcia
    przykładowe to na priv.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 7. Data: 2009-01-01 22:25:54
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 01.01.2009 Bronek Kozicki <b...@s...net> napisał/a:

    > bardzo dobra. Masz jakieś konkretne pytania? Jak chcesz zdjęcia
    > przykładowe to na priv.

    Chcę, nie umiem zrobić priv. Spróbuję na oko.

  • 8. Data: 2009-01-01 22:33:52
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-01 16:49:55 +0100, "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik> said:

    > Czy kodowanie postów UTF-8 to dobre kodowanie? Jest szansa żebyś zminił
    > sobie ustawienia na Central European ISO?

    Tak. To dobre kodowanie.
    Zmień czytnik, na taki który potrafi rozpoznać kodowanie.

    Tak. Metz 48 to dobra lampa. W sumie trochę słaba, ale ogólnie dobra.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-01-01 22:43:24
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 01.01.2009 JA <marb67> napisał/a:
    > Tak. Metz 48 to dobra lampa. W sumie trochę słaba, ale ogólnie dobra.

    Czemu słaba?

  • 10. Data: 2009-01-01 23:09:08
    Od: "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik>

    "Bronek Kozicki" <b...@s...net> wrote in message

    > tak, kodowanie UTF-8 *jest* dobre -
    > http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#ogonki .

    Kiedyś nie bylo, widac czasy się zminiają. Ale przestawianie kodowania z ISO
    na UTF jest męczace i dlatego zareagowałem.

    > Za to Ty przestań okłamywać swojego Outlooka że wszystkie posty są w
    > ISO-8859-2 - http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    A dziękuję, przestawiłem i zobaczę jak będzie chodzić. Dotychczas kodowanie
    CE ISO było standardem, widac się standardy zmieniają, a czytanie krzaczków
    które daje UTF mnie po prostu irytuje.

    Pozdrawiam noworocznie z życzeniami żeby Wam na film ;-) w tym roku kasy nie
    zabrakło,
    --
    Zzyxyryzzy
    Aparat czarny