  • 1. Data: 2009-01-01 12:31:32
    Temat: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Robert Urbaniak pisze:
    > W porze nader osobliwej, bo 2008-12-31 16:37, zjawił(a) się u mnie
    > Bogdan Blaszczak, z miejsca zarzucając mnie takimi oto pretensjami:

    Z tymi 50-ma latami to trochę przesadziłem, nie? ;)

    > A nie Hasselblad?

    Też. Jak również Kodak, Linhof, Rolleiflex...
    Jak wejdziesz na techniczną wyszukiwarkę nasa
    http://eol.jsc.nasa.gov/sseop/sql.htm
    to tam na dole w sekcji "Camera/Film Information" znajdziesz chyba
    wszystkie modele hand-held, którymi astronauci cykali sobie.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla