  • 21. Data: 2015-01-25 14:47:23
    Temat: Re: Fulda - dot 0509 - stara opona w sprzedazy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2015 21:17:35 +0100, Irokez napisał(a):
> [...]

    Wcale nie byly takie dobre te wyniki.

    > pomyliłeś model opony....

    Passio bez numerka tylko troche gorzej
    http://www.oponeo.pl/model-opony/debica-passio

    Mnie zastanawia rozbieznosc tych ocen. 68 osob ocenia na 6, 75 na 2
    ... takie roznice miedzy rozmiarami, samochodami, elektronika ?
    Poszczegolnymi sztukami, roznym zuzyciem ?

    Czy subiektywne zdanie, inna skala porownania, nieuczciwa konkurencja?

    A moze wlasnie brak skali ? Passio ma srednia ocene 3.9, i nawet ci co
    onenili wyzej zle pisza o jezdzie na mokrym. Przy Passio2 tych
    narzekan nie widac ... a srednia 4.8.

    J.

  • 22. Data: 2015-01-25 15:47:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Poszczegolnymi sztukami, roznym zuzyciem ?
    >
    > Czy subiektywne zdanie, inna skala porownania, nieuczciwa konkurencja?

    Niestety pisanie opinii na takich portalach za kase to standard.

  • 23. Data: 2015-01-26 07:45:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Niestety pisanie opinii na takich portalach za kase to standard.

    Kiedys to nie byl standard, a rozbieznosci podobne.

    Zreszta - czy my tu piszemy za kase ?

    Fulda to dobra opona ?
    A guma sie starzeje czy nie ? :-)
    Jakby tak dostarczyli trzyletnia, a w planach bylo 5-6 lat
    uzytkowania, to brac czy nie ? :-)

  • 24. Data: 2015-01-26 10:45:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Kiedys to nie byl standard, a rozbieznosci podobne.
    >
    > Zreszta - czy my tu piszemy za kase ?
    >
    > Fulda to dobra opona ?

    nie mam pojecia - nie jestem w stanie az tak bardzo rozroznic opon.
    Ostatnio wykonywalem test porównawczy goodyear grip 5 (ale juz zuzytego
    gdzies tak do 5-6mm z nową oponą bieznikowaną markgum.
    Goodyear jechał na lodzie jak na lyzwach, markgum łapał przyczepnosc
    zaskakująco dobrze.

    > A guma sie starzeje czy nie ? :-)

    ja akurat nie demonizuje - jezdze z predkosciami do 110-120km maks i nie
    widze specjalnych roznic.

    > Jakby tak dostarczyli trzyletnia, a w planach bylo 5-6 lat
    > uzytkowania, to brac czy nie ? :-)

    Zalezy od ceny.
    Mnie taki wiek nie przeszkadza, wiec jakby spuscili cene z 200 na powiedzmy
    90 to ja bym pewnie wział.

  • 25. Data: 2015-01-26 19:19:15
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <X...@1...0.0.1>
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]

    > zaskakująco dobrze.

    > ja akurat nie demonizuje - jezdze z predkosciami do 110-120km maks i nie

    Spójrz na swój poprzedni akapit. :->

    --
    Jacek Politowski

  • 26. Data: 2015-01-26 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Politowski s...@n...istnieje ...

    > Spójrz na swój poprzedni akapit. :->

    Ale tu mówimy o róznicy nowa opona vs zuzyta...
    Ale ogólnie nie czuje tych róznic specjalnie.
    to byl test w zupełnie wyjątkowych warunkach.

  • 27. Data: 2015-01-26 20:21:19
    Od: adam <a...@a...pl>

    ?

> [...]
    > gdzies tak do 5-6mm z nową oponą bieznikowaną markgum.
    > Goodyear jechał na lodzie jak na lyzwach, markgum łapał przyczepnosc

    Ale ten Ultragrip 5 to chyba z 10 lat albo i wiecej ma:)
    pzdr
    Adam

  • 28. Data: 2015-01-26 22:21:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > ?

    > Ale ten Ultragrip 5 to chyba z 10 lat albo i wiecej ma:)

    Nie wiem. Może. Dostałem razem z autem i własnie zmieniam.
    Ale tak jak pisałem - to jest opona w złym stanie - popekana przede
    wszystkim a to juz źle o niej swiadczy.
    Ale jezdziłem np. całe lato na ponad 10 letniej ktora takich objawów nie
    miała - nie widze róznicy miedzy nią a nowszymi oponami.

  • 29. Data: 2015-01-27 22:11:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-26 o 07:45, J.F. pisze:
    > A guma sie starzeje czy nie ? :-)
    > Jakby tak dostarczyli trzyletnia, a w planach bylo 5-6 lat
    > uzytkowania, to brac czy nie ? :-)

    Jeździłem na letnim Dunlopie SP Sport. Piąty rok, bieżnika 6mm a na
    wodzie jak na łyżwach.
    Zdecydowanie więc guma w czasie traci swoje właściwości.
    Zmieniłem wiosną na nowe Fuldy SportControl i zupełnie inna jazda.
    Przestało mnie wyrzucać, na rondzie takim u mnie jednym, jak tylko
    deszcz popadał, tylko normalnie da się skręcić i to z większą pokonywaną
    prędkością.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez