  • 11. Data: 2016-10-18 21:53:33
    Temat: Re: [odgałąź] Full bridge converter
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2016-10-18 18:49, w systemie siła 'PO/EU wrote:

    > jako, że naczelny dupostrzelec chyba pierwszy raz w historii zapodał
    > jakiś wzorek, proponuję to uczcić - niech Ktoś napisze wyprowadzenie
    > tego równania...

    Ja mam inną propozycję.
    Idź sobie.

    Adam

  • 12. Data: 2016-10-18 22:02:02
    Temat: Re: Full bridge converter
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > To chyba wniosek ogolny, a i niezbyt prawdziwy.

    Tak , już mi lepiej.

> [...]
    > jest ogranicznik, to i po wtornej bedzie ograniczony adekwatnie do
    > przekladni.
    >
    > Po wylaczeniu bedzie tryb zaporowy pracy, tam wystarczy prad
    > podtrzymujacy strumien w rdzeniu, a to tylko ulamek tego osiagnietego
    > przed chwila,
    > ktory bedzie sobie powoli zanikal, skoro napiecie znikome.
    >
    > W sumie, w poczatkowych cyklach, do kondensatora bedzie plynal srednio
    > wcale nie taki duzy prad, za to po pierwotnej stronie bedzie plynal
    > srednio maly prad, bo bilans mocy musi sie zgadzac :-)

    Dzięki

    Adam

  • 13. Data: 2016-10-19 17:17:39
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    e tam, jest okazja do komentowania kompromitacji mandziejewicza a ty
    blokujesz? co to niby za wzór? w życiu takiego nie widziałem...

  • 14. Data: 2016-10-20 12:05:48
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > e tam, jest okazja do komentowania kompromitacji mandziejewicza a ty
    > blokujesz? co to niby za wzór? w życiu takiego nie widziałem...

    Nie blokuje. Nie znoszę chamstwa.
    Uważam że Roman ma duże doświadczenie w temacie w którym ja nie mam.
    To żaden wstyd przyznać się do niewiedzy.

    Adam

  • 15. Data: 2016-10-20 16:29:16
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    to dlaczego blokujesz, żeby wyjaśnił ten wzór?
    w kontekście tego u=L*di/dt...