  • 21. Data: 2013-09-14 19:59:35
    Temat: Re: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Dobre.
    > To ja jeszcze podsyłam pomysł dla Straży Miejskiej by stworzyli ofensywę
    > medialna za 3 mln która ma przekonać Polaków do blokad samochodowych a
    > także... do niej samej.

    No i reszta złodziei niech puszcza swoje reklamy w tv

  • 22. Data: 2013-09-16 17:08:40
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-09-12 18:21, jerzu wrote:

    > Szef tego gówna miał kiedyś wypadek, Polonezem. Ponoć ledwo uszedł z
    > życiem. Trauma mu chyba do dziś została.

    Czytales moze komentarze pod artykulem z ta historia?
    Ten jest interesujacy

    "foreks 12 dni temu Oceniono 471 razy 287
    Tomus nie klam, znamy sie od lat. miales przeciez na forum Lancera Evo i
    Subaru ksywe man100, pamietam jak jezdziles swoja VIII i Impreza, ze
    turbina swiszczala na kazdej publicznej drodze. gnales na Tor Kielce po
    180 przez wioski razem z nami i to bylo raptem kilka lat temu, a teraz
    obrosles w polityke i trzymasz sie zloba.
    ja Ciebie rozumiem, wielu jest oportunistami, sprzedaja sie na momone,
    tylko nie opowiadaj andronow o jakims wypadku, bo to zwykla sciema,
    przez 10 lat nie powiedziales na forum slowa o tym, a teraz nagle jakas
    traume przywolujesz z mlodosci haha. pozdrowienia od starych kolegow z
    Warszawy, Kielc i Nowego Sacza, ktorzy dobrze Cie znaja."

    +http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/7480-cy
    na-slajd-09092006-foto/page__st__125#entry225513

    w przegladarce ctrl+f "man111"

    w swietle takich newsow wszystko jest mozliwe i staje sie calkiem
    zrozumiale:

    http://www.fakt.pl/Tomasz-Polec-Glowny-Inspektor-Tra
    nsportu-Drogowego-Minister-Tomasz-Polec-jedzie-100-k
    m-h-przez-miasto-,artykuly,191886,1.html
    http://autokult.pl/2013/03/02/jak-uniknac-placenia-m
    andatu-9-zlotych-rad-szefa-gitd

    tak czy owak, koles jest niewiarygodny.

    --

    memento lorem ipsum

  • 23. Data: 2013-09-16 19:09:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 16 Sep 2013 17:08:40 +0200, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >tak czy owak, koles jest niewiarygodny.

    Dobre, puszczam dalej :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2013-09-17 10:37:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    rg> wrote:

    > Dobre, puszczam dalej :)

    Szukajac dalej mozna znalezc lepsze:

    "To ja kcem na ministra, szefa kancelaryji i bendem szarom eminencjom rozdzialającą
    pochlebcom i wazeliniarzom łaski szczodrze

    Ostatecznie wszakże mogę być przydupasem waadzy, bo wadza jest po to, aby nam
    dogadzać"

    To tylko cytat ale pewnie prawda :-)

    http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=1&t=99&p=
    375755