    From: Gil <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: GPS
    Date: Tue, 25 Jun 2019 23:23:43 +0200

    Dzień Dobry Grupie.
    Nie zamierzam się przedstawiać bo co to was obchodzi kim jestem.
    Mam do was pytanie czy kupując nowy smartfon, głównie do Yanosika
    istotne jest czy jest czy smartfon ma czujniki GPS i AGPS.
    Czy ten co ma dodatkowo Glonass lepszy będzie od tego bez Glonass-a.
    Pozdrawiam was wyjątkowo bo nie wiem czy żyjecie czy jesteście botami.
    Na wszelki wypadek mam was w dupie.