  • 61. Data: 2010-01-01 17:54:43
    Temat: Re: GSM jammer
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Zaekranowane pomieszczenie można by było spróbować porównać do generatora
    > w dowolnym urządzeniu np. w telewizorze albo w radiu. Sam generator jest
    > zaekranowany aby fale radiowe nie nie wyłaziły poza obudowę urządzenia
    > więc jest umieszczony w takim mini pomieszczeniu.
    > Tyle że nikt nie wejdzie do takiego mikro pomieszczenia :)

    Ale nikt nie broni mieć takiego pomieszczenia wielkiego jak stodoła -- cała
    zaekronowana i też z generatorem w środku.

    --
    Jarek

  • 62. Data: 2010-01-04 21:00:36
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik op23 napisał:
    > No ale przecież te ... alarmowe nie będą działały, chcesz być za to
    > odpowiedzialny ? :-/

    ????
    Czemu przyciski alarmowe nie będą działać? Przycisk, dwa druty idą do
    centralki i co dalej, to już właśnie ona załatwia. Wystarczy, że wyjdzie
    poza ekranowane pomieszczenie. Nawet był przycisk alarmowy w sejfie
    bankowym a to jest naprawdę dobry ekran. Centralka może powiadamiać
    łączem telefonicznym, GSM lub specjalnym łączem radiowym do stacji
    monitorowania alarmów. Na jakich częstotliwościach takie coś działa, to
    nie wiem ale działa. Nawet robi się przez te centralki przyciski
    antynapadowe w kasach ale o szczegóły nie pytałem, bo i pewnie i tak by
    mi nie powiedzieli.
    Maciek

  • 63. Data: 2010-01-04 21:44:36
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com>

    > ????
    > Czemu przyciski alarmowe nie będą działać?

    Numery alarmowe. Ktoś o nich pisał. Pierdoły jak cały problem zagłuszania. Z
    całej dyskusji zainteresowały mnie tylko te mini bts'y...

  • 64. Data: 2010-01-05 20:20:28
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik op23 napisał:

    > Użytkownik "Maciek" <m...@p...com>

    > Numery alarmowe. Ktoś o nich pisał. Pierdoły jak cały problem
    > zagłuszania. Z całej dyskusji zainteresowały mnie tylko te mini bts'y...

    Jeżeli ekran będzie dobry, to połączenie GSM nie zadziała. Nie
    próbowałem, choć po coś to robią i takie tapety muszą mieć zastosowanie.
    Od katastrof są przyciski a od wezwania pogotowia do jednego człowieka
    na widowni jest obsługa z telefonem poza salą. Żaden problem. Nikt nie
    ma obowiązku robić pomieszczeń przezroczystych dla fal radiowych a
    zagłuszanie jest niedozwolone. Architekta nikt nie będzie ciągał do
    odpowiedzialności za ekran i o to nie ma się co obawiać. Byle tylko
    pozostałe wymogi bezpieczeństwa były zachowane - przyciski, zraszacze,
    czujki dymu, odpowiednia ilość wyjść ewakuacyjnych itp. To jest wymagane
    prawem.
    Maciek