  • 1. Data: 2009-12-28 13:33:50
    Temat: ATmega640, gdzie w PL?
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Czy widział ktoś Atmega640 w którymś z polskich sklepów internetowych?
    TME, maritex, seguro nie mają :/

    Dariusz Żołna

  • 2. Data: 2009-12-28 20:06:39
    Temat: Re: ATmega640, gdzie w PL?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2009-12-28 14:33, Dariusz Zolna pisze:

    > Czy widział ktoś Atmega640 w którymś z polskich sklepów internetowych?
    > TME, maritex, seguro nie mają :/

    Z braku laku zawsze możesz zastosować większego brata - ATmega1280 jest
    łatwiej dostępny, np. w TME. Pinout i organizacja bebechów ta sama
    (uwaga przy skoku jeszcze wyżej do ATmega2560 - tam PC jest 3-bajtowy
    itp. kwiatki).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-12-28 22:11:44
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Adam Dybkowski pisze:
> [...]
    > łatwiej dostępny, np. w TME. Pinout i organizacja bebechów ta sama
    > (uwaga przy skoku jeszcze wyżej do ATmega2560 - tam PC jest 3-bajtowy

    Z braku laku chyba zmienię koncepcję i użyję 4x Atmega8 (potrzebuję 4
    16-bitowych timerów z capture mode).

    Dariusz Żołna

  • 4. Data: 2009-12-29 22:12:30
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2009-12-28 23:11, Dariusz Zolna pisze:

    > Z braku laku chyba zmienię koncepcję i użyję 4x Atmega8 (potrzebuję 4
    > 16-bitowych timerów z capture mode).

    Przetwarzanie równoległe. To już klaster prawie. ;)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2009-12-29 22:37:21
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Adam Dybkowski pisze:
    > Przetwarzanie równoległe. To już klaster prawie. ;)

    To taka konstrukcja modularna - można kostki dołączać, a każda zgłasza
    głównej jednostce co potrafi zrobić. Zazwyczaj nic wielkiego, bo
    wyświetlać albo zbierać dane z czujników lub od użytkownika, ale dzięki
    temu można urządzenie dowolnie konfigurować i rozbudowywać.

    Dariusz Żołna

  • 6. Data: 2009-12-30 00:33:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Dec 2009 23:37:21 +0100, Dariusz Zolna wrote:

> [...]
    >wyświetlać albo zbierać dane z czujników lub od użytkownika, ale dzięki
    >temu można urządzenie dowolnie konfigurować i rozbudowywać.

    Szkoda dla Ciebie ze transputerow juz nie robia :-)

    J.

  • 7. Data: 2009-12-30 11:28:10
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    J.F. pisze:
    > Szkoda dla Ciebie ze transputerow juz nie robia :-)

    Ale obserwuję Xmega - mają DMA, co w wielu zastosowaniach bardzo by się
    przydało :)

    Dariusz Żołna

  • 8. Data: 2009-12-31 14:43:07
    Od: "MiSTER" <1...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Zolna" <a...@u...com> napisał w wiadomości
    Czy widział ktoś Atmega640 w którymś z polskich sklepów internetowych?
    TME, maritex, seguro nie mają :/

    Cześć, mogę Ci te procki załatwić , napisz ile sztuk potrzebujesz w
    jednorazowym zamówieniu.

    Pozdrawiam
    MiSter

  • 9. Data: 2009-12-31 20:14:00
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    MiSTER pisze:
    > Cześć, mogę Ci te procki załatwić , napisz ile sztuk potrzebujesz w
    > jednorazowym zamówieniu.

    Nie chcę załatwiać, jeśli zrobiłbym projekt, chciałbym je mieć dostępne
    na bieżąco. Ale dziękuję za ofertę.

    Dariusz Żołna

  • 10. Data: 2010-01-01 00:42:27
    Od: "MiSTER" <1...@p...onet.pl>

    >Nie chcę załatwiać, jeśli zrobiłbym projekt, chciałbym je mieć dostępne
    >na bieżąco. Ale dziękuję za ofertę.

    Ale jaki problem? obecnie mogę Ci zagwarantować każdą ilość,
    a znając życie za jakiś czas będą dostępne w każdym sklepie za rogiem.

    MiSter