  • 1. Data: 2009-12-28 15:10:08
    Temat: Kontynuacja wątku "Jeszcze raz procesy".
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Kontunując wątek...:
    news:hgnckn$b5g$1@news.interia.pl

    ustaliłem przy pomocy "Process Explorer"
    http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb89
    6653.aspx

    i dwukrotnym kliknięciu na proces N333.exe iż owa aplikacja która to
    noramlnie pracuje z 8-mioma (przy pomocy 8-miu - nie wiem jak to nazwać)
    Thread'ami (Wątkami ???)odpalając dzwięk odpala jeszcze jeden dodatkowy jak
    na rysunku:
    http://hyy.pl/images/471.png

    którego "Start address" brzmi:

    "[...]
    wdmaud.drv!mxdMessage+0x122e
    [...]"

    czy ta informacja pozwoli mi napisać jakiś skrypcik który reagowałby
    otwarciem zewnętrznej aplikacji gdy pojawi się określnoy dzwięk w
    głośnikach?.
    Bardzo proszę o pomoc.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/