  • 21. Data: 2007-09-13 09:54:31
    Temat: Re: GTS ile jeszcze?
    Od: wer <b...@n...pl>

    GRUPPY napisał(a):

    > juz rok temu powodem odmowy peeringu byla "mala wydajnosc urzadzen gts" -
    > wiec jakos mi sie skojarzylo.

    Zadzwonili do mnie z GTS. Właśnie zwiększyli pasmo do ATMana. I ma być
    dobrze. Rzeczywiście jest. Strat brak, czasy bardzo dobre. Nie wiem czy
    zwiększyli pasmo czy zmienili urządzenia, faktem jest, że zrobiło się
    tak jak powinno być.

    wer

  • 22. Data: 2007-09-13 18:15:16
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

> [...]
    > będzie rzeczowo skalkulować usługę, to rynek ochłonie i się
    > ustabilizuje. Zresztą pewnie nikt z geniuszy nie wizął pod uwagę, że na
    > te "darmowe" oferty skusi się w większości klientela z dolnej półki, z
    > gatunku "a co mi tam, podpiszę, rok za darmo, potem się pomyśli". W
    > związku z tym, jak przyjdzie do płacenia, okaże się, że planowane
    > pracowicie w Excelach trzyletnie wpływy kasiorki i słupki z zyskiem
    > diabli wezmą. Znaczy się, na papierze będzie się zgadzać, ale kto
    > zarobi? Firmy windykacyjne i prawnicy. Jak zwykle.

    Tylko jogurt kombinuje tak - teraz premia za dynamiczny wzrost
    pozyskanych klientów a za rok to on już będzie gdzie indziej tworząc
    kolejny dynamiczny wzrost ...

    Rafał

  • 23. Data: 2007-09-13 20:12:49
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 13 Sep 2007 03:30:45 +0200, Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > papierze będzie się zgadzać, ale kto zarobi? Firmy windykacyjne i prawnicy.

    raczej nie bardzo, wiara na firmy windykacyjne się uodporniła, komornicy
    niechetnie biorą sprawy po firmach windykacyjnych, więc pewnie i do spraw
    sądowych nie będzie dochodziło bo to się nie będzie opłacać

    ...a niektórzy narzekali że osiedlówki typu SDI/10 po 25zł per człowiek
    popsuły rynek normalnych dostawców Internetu...

    --
    futszaK
    0601061867

  • 24. Data: 2007-09-14 01:34:15
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik futszaK napisał:

    > raczej nie bardzo, wiara na firmy windykacyjne się uodporniła, komornicy
    > niechetnie biorą sprawy po firmach windykacyjnych, więc pewnie i do spraw
    > sądowych nie będzie dochodziło bo to się nie będzie opłacać

    Statystyki firm windykacyjnych jednak zdają się mówić co innego.
    Gdzieś mignęło mi, że agresywna windykacja należności podjęta od momentu
    powstania zaległości daje:
    do 60 dni ~ 90% skuteczności
    do 3 miesięcy ~ 80% skuteczności
    do 12 miesięcy ~ 30% skuteczności
    do 18 miesięcy ~ 10% skuteczności
    powyżej 24 miesięcy ~ max 5% skuteczności
    Tak, wiem, statystyka to potężna nauka, wg niej człowiek i jego pies mają
    statystycznie po trzy nogi :-)

    --
    TOM

  • 25. Data: 2007-09-14 08:22:19
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 14 Sep 2007 03:34:15 +0200, Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > powyżej 24 miesięcy ~ max 5% skuteczności
    > Tak, wiem, statystyka to potężna nauka, wg niej człowiek i jego pies mają

    może w takim razie założyć firme windykacyjną ?

    drukarke laserową kupioną za 70zł na allegro mam :>

  • 26. Data: 2007-09-14 12:51:50
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    futszaK wrote:

    > może w takim razie założyć firme windykacyjną ?
    >
    > drukarke laserową kupioną za 70zł na allegro mam :>

    I do tej pory za nia nie zaplaciles? ;)

    --

    safety signature: for emergency use only. unauthorised
    use will be prosecuted to the full extent of law.

  • 27. Data: 2007-09-14 13:25:34
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 14 Sep 2007 14:51:50 +0200, elmer radi radisson wrote:

    > I do tej pory za nia nie zaplaciles? ;)

    to że w_niektorych_przypadkach traktuję niepłacenie jako
    działania edukacyjne na temat windykacji w Polsce nie oznacza że wszystko z
    czego korzystam zostało wzięte i nie zapłacone