  • 11. Data: 2007-09-12 08:47:30
    Temat: Re: GTS ile jeszcze?
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    VoMi7 pisze:

    > nie taniej było wziąć prawdziwa e1 z gts niż z igroup za ich kosmiczne
    > ceny...
    >
    > tańsza maja tylko komórkę na non-CLIP

    tanie maja stacjonarne, komorki maja drozsze, ale wszystko zalezy do
    czego sie porownuje ;] .. wiem mialem zadzwonic, ale mam tyle spraw ze
    nie mam kiedy :[

  • 12. Data: 2007-09-12 09:19:05
    Od: wer <b...@n...pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > yhy, a coś takiego dostałem z nocy ATMANa..
    >
    > _______________
    > Od pewnego czasu obserwujemy podwyzszone czasy oraz straty pakietow na styku
    > ATM-GTS. Sytuacja ta spowodowana jest problemami w sieci GTS.
    > Informacja o problemie zostala przekazana do GTS.
    > _______________
    >
    > nie sądze żeby światło w niemczech miało wpływ na styk ATM-GTS...

    ATMAN wyłączył bezpośrednią sesję BGP do GTS. Ponieważ GTS nie potrafi
    zdiagnozować sytuacji od 4 dni. W tej chwili pakiety do mnie z GTS
    wpływają przez świat, a wychodzą przez TPSA. Ciekawe kiedy wreszcie to
    naprawią (albo wymienią sprzęt na wydajniejszy).

    wer

  • 13. Data: 2007-09-12 09:37:07
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > _______________
    >
    > nie sądze żeby światło w niemczech miało wpływ na styk ATM-GTS...

    wlokna do niemiec nie maja wiele wspolnego z dramatem jaki dzieje sie na
    maszynkach GTSu w Warszawie - patrz. to co maja do wymiany ruchu z innymi
    operatorami po prostu nie wyrabia. Pakieciki sa pozerane przez mieszkajace w
    tych maszynach Amby. Mniejsza o wiekszosc czy to router, switch czy
    interface. Polityka peeringowa gtsu predzej czy pozniej musiala tak sie
    skonczyc. Miejmy nadzieje ze panowie z GTS stana na wysokosci zadania.
    Maja do tego i srodki i umiejetnosci - moze brak woli jest problemem ?
    A jak ktos ma dosc - niech zadzwoni - i problem mozna obejsc :D

    Konzo The Great

  • 14. Data: 2007-09-12 10:51:53
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    K pisze:

    > tanie maja stacjonarne, komorki maja drozsze, ale wszystko zalezy do
    > czego sie porownuje ;] .. wiem mialem zadzwonic, ale mam tyle spraw ze
    > nie mam kiedy :[

    no mam nadzieje ze grzyby sie udały :P

    --
    VoMi7

  • 15. Data: 2007-09-12 11:25:23
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > wpływają przez świat, a wychodzą przez TPSA. Ciekawe kiedy wreszcie to
    > naprawią (albo wymienią sprzęt na wydajniejszy).

    hmm, w tej chwili do GTSu lece via ICM, strat nie ma, ale opóźnienie skacze
    na styku ICM-GTS o jakieś 30-40ms w góre.

    Marcin

  • 16. Data: 2007-09-12 11:26:47
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > Maja do tego i srodki i umiejetnosci - moze brak woli jest problemem ?
    > A jak ktos ma dosc - niech zadzwoni - i problem mozna obejsc :D

    co masz na myśli poprzez "polityka peeringowa gtsu" ?
    To że panicznie nie chcą się peerować ? to jest rzeczywiście dziwne,
    ostatnia taka firma (poza tp)
    z którą tego jeszcze nie udało mi się załatwić.

    Marcin

  • 17. Data: 2007-09-12 13:06:31
    Od: Tomek <t...@f...tlen.pl>

    wer napisał(a):

> [...]
    > wpływają przez świat, a wychodzą przez TPSA. Ciekawe kiedy wreszcie to
    > naprawią (albo wymienią sprzęt na wydajniejszy).

    Oby zmieścili się conajmniej w tej pięciolatce ... niestety od pewnego
    czasu w GTSie wszystko się dzieje z wieeeelkim poślizgiem :(

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2007-09-12 13:16:42
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Tomek pisze:

    > Oby zmieścili się conajmniej w tej pięciolatce ... niestety od pewnego
    > czasu w GTSie wszystko się dzieje z wieeeelkim poślizgiem :(

    Dokładnie tak jak w Netii. Pytanie za 100 punktów. Dlaczego? to proste.
    Klient indywidualny. To jest teraz ważne. Wyniki, wyniki raz jeszcze
    wyniki...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 19. Data: 2007-09-13 01:30:45
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Łukasz Morawski napisał:

    > Dokładnie tak jak w Netii. Pytanie za 100 punktów. Dlaczego? to proste.
    > Klient indywidualny. To jest teraz ważne. Wyniki, wyniki raz jeszcze
    > wyniki...

    Jogurt ponad wszystko. Najbardziej smutne jest to, że jogurtownia świadomie
    (lub nie?) z powodu "braku laku" każe technice "kreować pomysły", nie
    omijając nawet tych tzw. kluczowych klientów. Smutne dlatego, że jogurt ma z
    zasady klienta za niekumatego idiotę, nieważne kto/co to jest. Te skończone,
    niereformowalne cepy, wychowane na wynikach sprzedaży pasty do zębów tudzież
    podpasek, nie rozumieją, że telco to nie to samo, co paczka czipsów. Mam
    nadzieję, że jak już wszyscy wystrzelają się z tych "darmowych" internetów
    via BSA i trzeba będzie rzeczowo skalkulować usługę, to rynek ochłonie i się
    ustabilizuje. Zresztą pewnie nikt z geniuszy nie wizął pod uwagę, że na te
    "darmowe" oferty skusi się w większości klientela z dolnej półki, z gatunku
    "a co mi tam, podpiszę, rok za darmo, potem się pomyśli". W związku z tym,
    jak przyjdzie do płacenia, okaże się, że planowane pracowicie w Excelach
    trzyletnie wpływy kasiorki i słupki z zyskiem diabli wezmą. Znaczy się, na
    papierze będzie się zgadzać, ale kto zarobi? Firmy windykacyjne i prawnicy.
    Jak zwykle.

    --
    TOM

  • 20. Data: 2007-09-13 08:59:31
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

> [...]
    > ostatnia taka firma (poza tp)
    > z którą tego jeszcze nie udało mi się załatwić.

    juz rok temu powodem odmowy peeringu byla "mala wydajnosc urzadzen gts" -
    wiec jakos mi sie skojarzylo.