  • 1. Data: 2015-05-18 16:50:21
    Temat: GTX 750 na starej płycie
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    Czy testował ktoś GTX 750 lub 750 Ti na płycie pod C2D? Jestem ciekaw, czy
    zadziała na jakiejś płycie pokroju Asusa / Gigabyte na chipsecie G31 / P35
    posiadającej PCI-E w wersji 1.0

  • 2. Data: 2015-05-18 20:31:14
    Temat: Re: GTX 750 na starej płycie
    Od: "Liryczny Podmiot" <u...@m...pl>

    Użytkownik "zhbick"
    > Czy testował ktoś GTX 750 lub 750 Ti na płycie pod C2D? Jestem ciekaw, czy
    > zadziała na jakiejś płycie pokroju Asusa / Gigabyte na chipsecie G31 / P35
    > posiadającej PCI-E w wersji 1.0

    Niedawno wrzuciłem 750 ti gigabyte do starszawego lenovo m 57. Tam jest
    płyta intel q 35 z procesorem c2d e 6850 3,0 Ghz i właśnie pci w wersji 1
    oraz sterowniki i bios nie ruszane od bodajże 2008. Wszystko wystartowało
    bez żadnej ingerencji i śmiga aż miło.

    https://plus.google.com/photos/109277211041754453934
    /albums/6150275276158034049?authkey=CPe72N_QipmDVw

    i znowu praca (i zabawa) w pracy nabrała kolorów;)

    --
    LP PL

  • 3. Data: 2015-05-18 20:42:47
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "Liryczny Podmiot" napisał w wiadomości grup

    > https://plus.google.com/photos/109277211041754453934
    /albums/6150275276158034049?authkey=CPe72N_QipmDVw

    Super! Dzięki! :) A czy dobrze widzę, że masz wersję karty graficznej z
    dodatkowym zasilaniem?
    ZTCW większość 750 / 750 Ti nie ma takiego złącza i pobiera prąd tylko przez
    PCI-E a wersja 1 to bodajże max 75 W...

  • 4. Data: 2015-05-18 21:05:19
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "zhbick" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czy testował ktoś GTX 750 lub 750 Ti na płycie pod C2D? Jestem ciekaw, czy
    > zadziała na jakiejś płycie pokroju Asusa / Gigabyte na chipsecie G31 / P35
    > posiadającej PCI-E w wersji 1.0

    Trzeba mieć PCI-E 1.1, a te płyty juz je mają (na 1.0 niekoniecznie musi
    działać). Co do zasilania to albo kup 750 non-Ti (napewno wystarczy mu 75W)
    albo 750 Ti z dodatkową wtyczką. W praktyce to i tak ten stary C2D będzie
    wąskim gardłem więc spokojnie wystarczy 750 non-Ti.

  • 5. Data: 2015-05-18 21:16:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    zhbick wrote:

    > Czy testował ktoś GTX 750 lub 750 Ti na płycie pod C2D? Jestem ciekaw,
    > czy zadziała na jakiejś płycie pokroju Asusa / Gigabyte na chipsecie G31
    > / P35 posiadającej PCI-E w wersji 1.0

    Jeszcze sprawdź, czy zasilacz jest wystarczający dla takiej karty :-)

  • 6. Data: 2015-05-18 21:31:31
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    zhbick wrote:

> [...]
    > / P35 posiadającej PCI-E w wersji 1.0

    > Jeszcze sprawdź, czy zasilacz jest wystarczający dla takiej karty :-)

    Jest :)
    Tagan TG420 - testowo ciągnie właśnie 8800 GTS 640 MB

  • 7. Data: 2015-05-19 21:22:24
    Od: "Liryczny Podmiot" <u...@m...pl>

    Użytkownik "zhbick"
    > Użytkownik "Liryczny Podmiot" napisał w wiadomości grup

    /albums/6150275276158034049?authkey=CPe72N_QipmDVw

    > Super! Dzięki! :) A czy dobrze widzę, że masz wersję karty graficznej z
    > dodatkowym zasilaniem?

    Tak, ciagnie prąd ze zwykłego molexa. Z tym, że w zestawie brak było
    przejściówki, ale jak pogrzebałem w starych pudełkach to się znalazła. Bo
    teraz taka polityka, że jak coś potrzebne, to nie ma, a jak niepotrzebne, to
    ci wcisną "za darmo";)

    > ZTCW większość 750 / 750 Ti nie ma takiego złącza i pobiera prąd tylko
    > przez PCI-E a wersja 1 to bodajże max 75 W...

    Zgadza się. Z tym, że ta karta jest fabrycznie podkręcona, podobno ma
    jeszcze potencjał i to pewnie dlatego to złącze.
    Poza tym tak się składa, że chyba mam większe zaufanie do kabli wychodzących
    z zasilacza niż do ścieżek na płycie gł;)

    Co do zbytków dotyczących mocy zasilacza: cały zestaw (plus jeszcze jeden
    dysk, którego tu na zdjęciu jeszcze nie ma) czyli 3 hdd, e-6850, 8gb ramu,
    dvd, cały czas włączona kamera, modem na usb i takie tam różne inne, oraz
    wspomniana karta podłączona do dwóch monitorów - bierze w idle 70-80 w a w
    stresie 180 (średnio ok 120). Największy chwilowy pobór prądu jaki odnotował
    mój miernik to 204 w (nie pamiętam czy to było w CoH 2, czy CoD black ops
    2).
    Przed założeniem karty dla świętego spokoju zamieniłem w tym komputerze
    oryginalny zasilacz 280 w na 310 z mojego innego lenovo (m55), ale jak widać
    było to posuniecie na wyrost. Ten zestaw pójdzie na każdym markowym
    zasilaczu ( a o mniejszy niż 300 w atx naprawdę dziś trudno).
    I jeszcze jedno - parę lat temu przeszedłem do stajni amd - postawiłem na
    trzy kolejne karty od serii 4000 do 6000. Teraz wracam do gf. i będę
    głosował na nich (3xtak). Ciszej, chłodniej i wydajniej (szkoda tylko, że
    nie taniej;)

    Pozdr

    --
    LP PL