    From: "Liryczny Podmiot" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: GTX 750 na starej płycie
    Date: Tue, 19 May 2015 21:22:24 +0200

    Użytkownik "zhbick"
    > Użytkownik "Liryczny Podmiot" napisał w wiadomości grup

    /albums/6150275276158034049?authkey=CPe72N_QipmDVw

    > Super! Dzięki! :) A czy dobrze widzę, że masz wersję karty graficznej z
    > dodatkowym zasilaniem?

    Tak, ciagnie prąd ze zwykłego molexa. Z tym, że w zestawie brak było
    przejściówki, ale jak pogrzebałem w starych pudełkach to się znalazła. Bo
    teraz taka polityka, że jak coś potrzebne, to nie ma, a jak niepotrzebne, to
    ci wcisną "za darmo";)

    > ZTCW większość 750 / 750 Ti nie ma takiego złącza i pobiera prąd tylko
    > przez PCI-E a wersja 1 to bodajże max 75 W...

    Zgadza się. Z tym, że ta karta jest fabrycznie podkręcona, podobno ma
    jeszcze potencjał i to pewnie dlatego to złącze.
    Poza tym tak się składa, że chyba mam większe zaufanie do kabli wychodzących
    z zasilacza niż do ścieżek na płycie gł;)

    Co do zbytków dotyczących mocy zasilacza: cały zestaw (plus jeszcze jeden
    dysk, którego tu na zdjęciu jeszcze nie ma) czyli 3 hdd, e-6850, 8gb ramu,
    dvd, cały czas włączona kamera, modem na usb i takie tam różne inne, oraz
    wspomniana karta podłączona do dwóch monitorów - bierze w idle 70-80 w a w
    stresie 180 (średnio ok 120). Największy chwilowy pobór prądu jaki odnotował
    mój miernik to 204 w (nie pamiętam czy to było w CoH 2, czy CoD black ops
    2).
    Przed założeniem karty dla świętego spokoju zamieniłem w tym komputerze
    oryginalny zasilacz 280 w na 310 z mojego innego lenovo (m55), ale jak widać
    było to posuniecie na wyrost. Ten zestaw pójdzie na każdym markowym
    zasilaczu ( a o mniejszy niż 300 w atx naprawdę dziś trudno).
    I jeszcze jedno - parę lat temu przeszedłem do stajni amd - postawiłem na
    trzy kolejne karty od serii 4000 do 6000. Teraz wracam do gf. i będę
    głosował na nich (3xtak). Ciszej, chłodniej i wydajniej (szkoda tylko, że
    nie taniej;)

    Pozdr

    --
    LP PL