  • 381. Data: 2019-06-01 23:58:10
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 23:55, Filip454 pisze:
    > Kim jesteś, żeby mówić mi kogo mam przepraszać, a kogo nie?

    Oskarżyłeś mnie publicznie o pisanie z wielu kont/nicków
    Nie podałeś na to dowodów.

  • 382. Data: 2019-06-01 23:58:56
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:56, z pisze:
    > Przeproś
    > Bo w następnym kroku możesz zostać publicznie spoliczkowany.
    > Pamiętasz kto ostatnio doznał tego zaszczytu i z jakiej ręki?

    Spoliczkowałem to ja ciebie i to kilka razy w tym wątku, a ty nadal
    prosisz się o więcej. Ochłoń trochę.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 383. Data: 2019-06-01 23:59:27
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:58, z pisze:

    > Oskarżyłeś mnie publicznie o pisanie z wielu kont/nicków
    > Nie podałeś na to dowodów.

    Ty też na wiele rzeczy nie podałeś dowodów i raczej się ich nikt nie
    doczeka.

    Jebany hipokryto, tfu, pluję na ciebie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 384. Data: 2019-06-01 23:59:58
    Od: z <...@...pl>

    Przyłapałem Cię konkretnym kłamstwie. Na resztę może później znajdę czas.
    Ja wiem że to nie prawda. Ty wiesz że nie wiesz czy to prawda.
    Masz jaja?

  • 385. Data: 2019-06-02 00:00:53
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:59, z pisze:
    > Masz jaja?

    A co, szukasz partnera, dziewczynko?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 386. Data: 2019-06-02 00:01:04
    Od: z <...@...pl>

    Dalsze obrażanie nic Ci nie pomaga.
    Mój ip jest miastowy.

  • 387. Data: 2019-06-02 00:02:09
    Od: z <...@...pl>

    Jesteś KŁAMCĄ.

  • 388. Data: 2019-06-02 00:02:50
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-02 o 00:01, z pisze:
    > Dalsze obrażanie nic Ci nie pomaga.
    > Mój ip jest miastowy.

    Ale ty zbyt miastowy to chyba nie jesteś XD

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 389. Data: 2019-06-02 00:03:16
    Od: z <...@...pl>

    Ja Twoje przepraszam uszanuję.
    Nie bój się.

  • 390. Data: 2019-06-02 00:03:21
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-02 o 00:02, z pisze:
    > Jesteś KŁAMCĄ.

    Ktoś tu chyba choruje na ciężką postać schizofrenii :)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]