  • Data: 2016-08-22 14:58:56
    Temat: Gazowanie TSI, FSI - jeździ ktoś na Lpdi ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w temacie. Mnóstwo teraz to kupienia w miarę tanich używanych passatów B6 TSI,
    FSI, tyko wiadomo jak to zagazować i jeździć 10 lat. Czytałem o Lpdi:

    http://www.vialle.com.pl/

    Koszt instalacji trochę kosmiczny 8 kafli, zwróci się to dopiero po 2,5 roku jazdy.
    Pytenie moje, czy ktoś z zgromadzonych tutaj jeździ czymś tak zagazowanym, jak to się
    sprawuje, czy może ktoś znalazł takie Lpdi w niższych kosztach ?. Co o tym sadzicie
    koledzy/koleżanki ?.

    Endriu