  • 21. Data: 2014-12-16 18:37:47
    Temat: Re: Gdzie i jak archiwizujecie zdjecia?
    Od: "PB" <p...@f...pl>

    > Który konkretnie plug-in ściągnąć?

    Nie pamiętam już skąd go pobierałem ale nazywa się
    Exif plugin version 2.1 for Total Commander
    a plik nazywa się wdx_exif.zip

    Wersja TC którą używam jest dość stara (6.53), pewnie
    teraz są już nowsze wersje tego plugina, ewentualnie
    inne pluginy obsługujące EXIF.

    Pozdrowienia
    P.B.

  • 22. Data: 2014-12-16 18:55:18
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-12-16 15:45, 666 pisze:

    > Podpowiedz.
    > Na dziś jestem przywiązany do IrfanView, niewiele mniej niż do TC ;-)

    Widok miniatur jest standardowo w TC (ja używam wersji 8.0), podstawowe
    dane plików (w tym te z exif) są dostępne pod prawoklikiem Właściwości w
    zakładce szczegóły.

    > Podpowiedz jak poprzez TC wyszukiwać po słowach kluczowych np. z Exif
    > plików

    Tak jak pisał PB, Szukaj i zakładka wtyczki. A z wtyczek może być ta:
    http://www.totalcmd.net/plugring/exif.html

    --
    marcin