  • 11. Data: 2009-05-04 13:43:10
    Temat: Re: Gdzie kupic pamieci do IBM x335?
    Od: karol <k...@k...pl>

    > Mam wrażenie, że kupując tego IBM nie byłeś świadomy tej reszty
    > wydatków - do serwerów większość elementów może być nietypowa i
    > kosztować małe wiaderko złotówek. Jeżeli szukałeś taniego a
    > niezawodnego kompa to trzeba było szukać ,,normalnego'' markowego
    > składaka a nie spec-serwera, lub mieć trochę zaskórniaków na
    > niespodziewane wydatki.

    Tu nie chodzi o pieniadze tylko o przesadna wiare w realne koszta.
    Domyslam sie, ze na kazdy 1 firmowy patent jest przynajmiej drugi
    nie-firmowy patent pozwalajacy obejsc duze koszta (przykladowo marker
    zdejmujacy zabezpieczenia z DVD).
    Wiesz, wydac pieniadze jest latwo... a oszczednosci jesli sa mozliwe to
    czemu ich nie zrobic? Stad pytanie na grupe a nie zakup bez gadania w
    hurtowni.

  • 12. Data: 2009-05-04 16:31:35
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Jak znaleźć i gdzie kupić pamięci RAM do serwera X335?
    > Jak sie do tego zabrac?

    na szybko

    www.kingston.com
    by Model/Manufacturer >>

    wychodzi przykladowo
    Search Results for: KTM2726AK2/4G
    Opis: 4GB 800MHz Kit
    Mfgr's System P/N's: 46C7427 (2pcs) (IBM); 46C7429 (IBM); FRU 40W3167
    (IBM)
    Form Factor: Memory Module
    Pieces/Unit: 2 (Two 2GB modules, totaling 4GB)
    Gwarancja: Lifetime
    Availability: N/A

    ceny N/A :D
    wiec szukasz juz pozniej w googlach albo starasz sie zamowic

    przykladowo w googlach wyskoczylo

    http://www.shopblt.com/cgi-bin/shop/shop.cgi?action=
    enter&thispage=01100300100113_BY87209P.shtml&order_i
    d=!ORDERID!

    ale poszukaj sobie dobrze modelu jaki chcesz na stronie kingstona.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 13. Data: 2009-05-04 19:30:15