  • 1. Data: 2002-07-16 08:44:59
    Temat: Gdzie rejstrować domeny *.biz ?
    Od: "Soja" <s...@o...pl>

    Witam.

    1. Mam pytanie do Grupowiczów - o rzetelną firmę dokonującą rejestracji
    domen .biz

    2. Jednocześnie ostrzegam przed Internask.com - firma - przekręt - od 3
    miesięcy nie potrafią dokonać zmiany serwerów dns - za każdym razem tłumaczą
    się tak samo - ostatnio nawet znikneły ze strony numery ich telefonów - za
    dużo było reklamacji ??

    pozdrawiam

    Marcin Kozera

  • 2. Data: 2002-07-17 15:52:52
    Temat: Re: Gdzie rejstrować domeny *.biz ?
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Soja <s...@o...pl> napisał(a):

    > 1. Mam pytanie do Grupowiczów - o rzetelną firmę dokonującą rejestracji
    > domen .biz

    http://www.gandi.net
    Szybko, bez problemów, można zapłacić kartą (12 EUR za rok).

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 3. Data: 2002-08-01 19:06:30
    Od: "Maciej Urbaniak" <m...@k...org.pl>

    Użytkownik "Soja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > 1. Mam pytanie do Grupowiczów - o rzetelną firmę dokonującą rejestracji
    > domen .biz

    http://imie.nazwisko.name/

    ja u nich robiłem ......... bez problemu
    --
    Maciej Urbaniak
    ICQ 35126494; GG116741