  • 1. Data: 2002-07-15 14:52:50
    Temat: Jaka to mamy cudowna policje....
    Od: "WaldekGo" <[nospam]awago@priv.onet.pl>

    -------
    Dostęp na pirackich papierach

    Policjanci z Wydziału do Walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy
    Wojewódzkiej Policji w Katowicach zatrzymali 43-letniego właściciela jednej
    z kawiarenek internetowych w Tarnowskich Górach. Mężczyzna bez wymaganego
    zezwolenia nadawał drogą radiową sygnał dostępowy do Internetu,
    wykorzystując do tego zakazane częstotliwości.

    Jak informuje zespół prasowy śląskiej policji sygnał emitowany przez
    zatrzymanego obejmował zasięgiem jedno z największych tarnogórskich osiedli
    mieszkaniowych. Od osób, które korzystały z jego usług pobierał miesięczne
    opłaty w wysokości około 45 zł.

    Policja zapowiedziała przeprowadzenie podobnych kontroli w innych śląskich
    miastach. (reb)
    --------

    Prawda jaka wspaniala ta policja? I znow statystyki
    zwalczania przestepczosci wzrosna...

    --
    Pozdrowienia, Waldek
    --------------

  • 2. Data: 2002-07-15 15:19:42
    Temat: Re: Jaka to mamy cudowna policje....
    Od: "--vladi" <x...@i...pl>

    > Prawda jaka wspaniala ta policja? I znow statystyki
    > zwalczania przestepczosci wzrosna...

    napewno przez to lacze ktos sie wlamal do NASA :)

    --vladi

  • 3. Data: 2002-07-17 15:51:51
    Od: "Osadowski Marcin" <micro.usuń@andernet.stargard.pl>

    Panowie! nie ma się co śmiać.
    Bo to już jest robienie sobie jaj z pogrzebu.
    Umiera polski prywatny Internet.
    Nowa ustawa ma mówić, ze mozna sygnał rozprowadzać
    wew. budynków - czemu?? - to ochrona monopolu TPSA.
    Nie bedzie juz mozna zrobić radiolini do miejscowości
    odległej o 15 km, gdzie nie ma Internetu a ludzie dalej
    muszą korzystać z dial-up'ów. Bo prawo nie pozwala.
    Wszystkie te posunięcia zamiast prowadzić do liberalizacji,
    większej konkurencyjności i dostępności usług.
    Powodują, ze monopolista zostaje monopolistą!

  • 4. Data: 2002-07-18 11:25:55
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Dostęp na pirackich papierach

    Czy moge prosic o podanie zrodla tej informacji?

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 5. Data: 2002-07-18 11:27:29
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Osadowski Marcin wrote:

    > Powodują, ze monopolista zostaje monopolistą!

    Tu nawet juz nie chodzi o monopol, tylko
    o kontrole Panow nad przypadkowym spoleczenstwem.
    Internet daje informacje, a informacja to wladza.
    A ONI maja problemy lozkowe, jak sobie nie porzadza.
    No to sie bronia jak moga.

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    Megatherion 88 (1979 - ? )- legendarny przywodca nazimetali, aresztowany

  • 6. Data: 2002-07-18 23:23:08
    Od: "Mr.FX" <m...@c...pl>

> [...]
    >większej konkurencyjności i dostępności usług.
    >Powodują, ze monopolista zostaje monopolistą!

    Nie gadałbyś bzdur, tylko się trochę wysilił,
    zadzwonił parę razy do pana dyr. Łodziaka z MI,
    pana Fice z URTiP i powalczył trochę w dobrej
    sprawie. Wysłał jakieś pisemko...
    Projekt na stronie MI jest już nieaktualny.

    Ehh, ten Usenet... na coraz więcej grupach czytam,
    jak ludzie wróżą z fusów, bajki opowiadają... inni
    w to wierzą... tak jakby zanikły w nich inne formy
    komunikacji niż newsy... to chyba jakaś choroba ;)

    ps. A póki co jeśli tamten pan nadawał bez pozwolenia
    to powinien wiedzieć, że za to grozi do 2 lat... Dura
    lex, sed lex. Jeśli na "mój" teren weszłaby jakaś firma
    oferując dostęp do Internetu bezprawnie podczas gdy
    ja walczę z legislacją i o normalność w tym kraju, też
    bym pewnie zgłosił to odpowiednim służbom.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 7. Data: 2002-07-30 13:25:22
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Mon, 29 Jul 2002 10:41:43 +0000 (UTC), h...@b...gnet.pl (Paweł
    Pluta) wrote:

    >No i co z tego? Wielka mi strata, wyłączenie Zet i RMF. Ja wybieram
    >przepisy.

    jestes niezyciowy

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018

  • 8. Data: 2002-07-30 15:35:30
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    On Tue, 30 Jul 2002 13:25:22 +0000 (UTC), futszaK
    <f...@W...irc.pl> wrote:

    > jestes niezyciowy

    Jesteś pewny tego, co mówisz? To spróbuj sobie wyobrazić świat, w którym
    przepisy można olewać, jak się prywatnie uzna że nie nadążają za
    rzeczywistością. Na przykład w rzeczywistości przynajmniej z połowę
    samochodów można w mieście rozpędzić do ponad 100 km/h.

    Paweł Pluta

    --

    -.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
    -.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.

  • 9. Data: 2002-08-01 06:44:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta) writes:

    > Jesteś pewny tego, co mówisz? To spróbuj sobie wyobrazić świat, w którym
    > przepisy można olewać, jak się prywatnie uzna że nie nadążają za
    > rzeczywistością.

    Ja tak robie stale, to bardzo zle?

    Jesli cos jest zle (np. zle przepisy), to trzeba z tym walczyc. Przeciez
    nie bede sie podporzadkowywal zlemu.

    > Na przykład w rzeczywistości przynajmniej z połowę
    > samochodów można w mieście rozpędzić do ponad 100 km/h.

    Wiecej niz 170 w miescie nie jechalem :-)
    (Ale to miasto tylko z nazwy).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2002-08-01 19:05:58
    Od: "Hazan" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "--vladi" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

    > napewno przez to lacze ktos sie wlamal do NASA :)

    Imho raczej chodzi o czestotliowsci jakich uzywal - a to juz nie jest
    smieszne i za to grozi odsiatka.
    Tak wiec ja jestem za tym zeby takich gosci unieszkodliwiac bo nie chcial
    bym latac samolotem
    w poblizu takiego miejsca.
    Hazan