  • 1. Data: 2002-07-15 15:36:43
    Temat: Dostep do uslugi "0.20.21.22" przez inny numer telefonu ?
    Od: Marcin Bogdanski <m...@b...pl>

    Czesc !

    Mam takie male pytanko, moze ktos juz ta sprawe badal:
    zamierzam wynajac mieszkanie w Warszawie, z linia telefoniczna, niestety
    wlasciciel zablokowal wyjscie na wszystkie numery zaczynajace sie od 0.
    To powoduje, ze nie moge skorzystac z numeru 0.20.21.22 !
    Czy ktos z Was moze wie, czy mozliwy jest dostep do tej uslugi poprzez jakis
    inny numer telefonu, ktory nie zaczynalby sie od "0" ? Co prawda w infolinii
    TPSA twierdza, ze to niemozliwe, ale moze ktos z Was slyszal o podobnej
    mozliwosci w Warszawie ?

    Pozdrawiam,
    --

    Marcin Bogdanski

  • 2. Data: 2002-07-15 16:21:33
    Od: "--vladi" <x...@i...pl>

    ja zrobilem tak.
    w pracy mam stale lacze wiec na swoim kompie postawilem serwer dial-upa i
    dzwonie z domu na nr mojego modemu w pracy (warszawski numer-czyli bez 0 tak
    jak chciales).
    drugie wyjscie to wlasciciel niech zdejmie blokade lub moze twoja kablowka
    oferuje takie rozwiazanie?

    --vladi

  • 3. Data: 2002-07-15 18:27:55
    Od: Hangman <h...@p...lukow.sdi.tpnet.pl>

    Marcin Bogdanski wrote:
> [...]
    > TPSA twierdza, ze to niemozliwe, ale moze ktos z Was slyszal o podobnej

    Skozystaj z uslug innego ISP. Np. Netia czy co tam jeszcze w wawie jest.
    Tam czesto numerami dostepowymi sa zwykle numery lokalne.

    --
    Hangman

  • 4. Data: 2002-07-15 18:28:00
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Co prawda w infolinii TPSA twierdza, ze to niemozliwe, ale moze
    > ktos z Was slyszal o podobnej mozliwosci w Warszawie ?

    TPSA... Masz poczucie humoru...

    458-48-38
    www.coolnet.pl

    drugie rozwiazanie - callback by Netia (www.netia.pl)

    Pzdr,

    Maciej

  • 5. Data: 2002-07-17 15:50:39
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    x...@i...pl (--vladi) wrote in <agusll$2vm7$1@pingwin.acn.pl>:

> [...]
    >dzwonie z domu na nr mojego modemu w pracy (warszawski numer-czyli bez 0 tak

    Jesli Twoj komputer jest w pracy w sieci lokalnej to nawet tego nie
    skomentuje.....

    W.

  • 6. Data: 2002-07-17 15:51:20
    Od: d...@w...sobie.to

    Marcin Bogdanski <m...@b...pl> wrote:
> [...]

    > TPSA twierdza, ze to niemozliwe, ale moze ktos z Was slyszal o podobnej

    4502929 ppp/ppp PAP (bez szyfru)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    7. Put your glasses on before you go to bed. Take them off as soon as

  • 7. Data: 2002-07-17 15:52:47
    Od: "Grzegorz Piotrowski" <s...@n...chce.cc>

    Marcin Bogdanski wrote:
    > Czesc !

    Witaj

    > zablokowal wyjscie na wszystkie numery zaczynajace sie od 0.

    Ja proponuje 4100100 dial-up Astercity , login i pass jak w TePSie

    Pozdrawiam
    Grzegorz Piotrowski

  • 8. Data: 2002-07-17 15:53:41
    Od: "Stefania" <s...@v...pl>

    Poproś właściciela mieszkania aby Ci odblokował dostępna 0 , a w zamian
    ograniczył wysokość rachunku
    np do 100 czy 200zł. Osiągnie to samo ale ty nie będziesz dyskryminowany bo
    rozumiem że chodziło mu o to aby nie musiał płacić za rachunek powiedzmy
    10.000zł
    Pozdrawiam Stefania

  • 9. Data: 2002-07-18 00:07:56
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@b...pl (Marcin Bogdanski) wrote in <aguq2g$64t$1@news.tpi.pl>:

    >Mam takie male pytanko, moze ktos juz ta sprawe badal:
    >zamierzam wynajac mieszkanie w Warszawie, z linia telefoniczna, niestety
    >wlasciciel zablokowal wyjscie na wszystkie numery zaczynajace sie od 0.

    Kiedys korzystalem z call-backu w Netii (nr bodajze 701 99 99,
    rejestracja na www.internetia.pl). Nie dosc, ze generalnie
    tanszy od TPSA to jeszcze szybszy i bardziej niezawodny...

    W.

  • 10. Data: 2002-07-30 13:24:59
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002 00:07:56 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >Kiedys korzystalem z call-backu w Netii (nr bodajze 701 99 99,
    >rejestracja na www.internetia.pl). Nie dosc, ze generalnie
    >tanszy od TPSA to jeszcze szybszy i bardziej niezawodny...

    ichna niezawodnosc jest dyskusyjna bo:

    1.Kiedy sie lacze tylko po to zeby sie zalogowac modem negocjuje na
    najwyzsza dostepna predkosc (pokiego grzyba, skoro ma byc przeslane
    pare bajtow) i juz zdarzalo sie ze modemy sie nie dogadaly
    2.Modem nie zawsze oddzwanial i trzeba bylo goto punt pierwszy

    Ogolnie rzecz biorac CallBack w Netii to jedna wielka porazka

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018