  • 1. Data: 2012-04-26 23:50:40
    Temat: Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.poznan.pl/mim/main/trafifoto-straz-miejsk
    a-informuje,p,2322,21426.html

    czyli informują lojalnie, gdzie będą fotoradary wystawione

    Jest inny motyw - uchwała budżetowa na 2012 rok.

    http://bip.poznan.pl/bip/attachments.html?id=108503&
    co=show&parent=50919&instance=1003

    W uchwale budżetowej są przychody.

    Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych 9.204.000,00

    w tym:
    5.200.000,00 - Transport i łączność
    4.000.000,00 - Bezpieczeństwo publiczne i ochrona PPoż
    3.000,00 - Pomoc społeczna (tego nie rozumiem)
    1.000,00 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

    Ja myślę, że kierowcy powinni się postarać w tym roku i nie
    dawać robić sobie fotek i parkować poprawnie, a piesi
    powinni przechodzić tylko na zielonym świetle.

    Może jak się ten budżet wyjebie, to SM zlikwidują :)

  • 2. Data: 2012-04-27 00:13:31
    Temat: Re: Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-26 23:50, megrims pisze:

> [...]
    > powinni przechodzić tylko na zielonym świetle.
    >
    > Może jak się ten budżet wyjebie, to SM zlikwidują :)

    OIDP to umieszczanie wplywow z mandatow w budzecie pod pozycja
    "przychody" jest nielegalne :)

    Na ktorejs stronie jeszcze bylo napisane gdzie policjanci beda
    kursowali, ale teraz nie moge sobie przypomniec.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 3. Data: 2012-04-27 01:07:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > Ja myślę, że kierowcy powinni się postarać w tym roku i nie
    > dawać robić sobie fotek i parkować poprawnie

    Polacy zawsze popadają w skrajności to pewnie i tak będzie.
    Niby biznes pewniak a w Polsce nie wypali.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-04-27 04:12:20
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > OIDP to umieszczanie wplywow z mandatow w budzecie pod pozycja
    > "przychody" jest nielegalne :)

    Jak znajdziesz podstawe prawna, to chetnie poczytam, bo nie moge sie
    doczekac, by Vincenta wsadzic. (1,2 Gzl zapisane w budzecie)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2012-04-27 08:50:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    [...]

    > W uchwale budżetowej są przychody.
    > Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych 9.204.000,00
    > w tym:
    > 5.200.000,00 - Transport i łączność

    Tylko?

    > 4.000.000,00 - Bezpieczeństwo publiczne i ochrona PPoż

    Aż!?!

    > 3.000,00 - Pomoc społeczna (tego nie rozumiem)
    > 1.000,00 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

    Z ochrony środowiska tylko 1000? Tego to ja nie rozumiem :(

    Ty i te Twoje fantazje...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-04-27 08:55:45
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3.000,00 - Pomoc społeczna (tego nie rozumiem)
    > 1.000,00 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

    Należy ukarać 5tys kierowców, a jak będzie ich za mało to dobrać z
    przypadkowych przechodniów.

    Marek

  • 7. Data: 2012-04-27 09:52:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Hello megrims,
    >
    > Thursday, April 26, 2012, 11:50:40 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko?
    To chyba głównie mandaty za fotki.

    > Aż!?!
    Może to mandaty za nieprawidłowe parkowanie.

    > Z ochrony środowiska tylko 1000? Tego to ja nie rozumiem :(

    Tego to ja również nie rozumiem, ale można zapytać BIP.
    Ustawowo muszą udzielić odwiedzi.

    > Ty i te Twoje fantazje...

    przestań się czepiać.

  • 8. Data: 2012-04-27 21:22:03
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-27 04:12, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,

    > Jak znajdziesz podstawe prawna, to chetnie poczytam, bo nie moge sie
    > doczekac, by Vincenta wsadzic. (1,2 Gzl zapisane w budzecie)

    Nie chce mi sie szukac, ale jakies takie orzeczenie chyba NSA bylo, ze
    gminy nie moga w budzecie czegos takiego zapisywac, ale moze chodzilo
    tylko o straz wiejska. Bo FR maja sluzyc poprawie bezpieczenstwa a nie
    zarabianiu pieniedzy i reperowaniu budzetu gmin - tak po krotce brzmialo
    uzasadnienie.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 9. Data: 2012-04-28 12:27:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Apr 2012, megrims wrote:

    > Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych 9.204.000,00
    [...]
    > 3.000,00 - Pomoc społeczna (tego nie rozumiem)

    Za wyłudzenia?

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2012-04-28 13:29:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 27 Apr 2012 00:13:31 +0200, v...@i...pl wrote:

    > OIDP to umieszczanie wplywow z mandatow w budzecie pod pozycja
    > "przychody" jest nielegalne :)

    Nie przychód, a dochód.
    Reguluje to kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia:

    Art. 100. [...] Grzywna ta [...] gdy nałoży ją funkcjonariusz organu
    podległego władzom jednostki samorządu terytorialnego - stanowi dochód tej
    jednostki samorządu.