  • 1. Data: 2019-02-11 18:00:52
    Temat: Gdzie trzymacie DR?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Hej,

    Szybkie pytanie-ankieta. Jak pewnie wiecie, zmieniły się przepisy i nie
    trzeba już wozić ze sobą DR (choć warto, choćby w przypadku stłuczki).
    Gdzie trzymacie dowody rejestracyjne swoich samochodów?

    a) w schowku w samochodzie
    b) w portfelu
    c) w domu
    d) gdzie indziej

  • 2. Data: 2019-02-11 18:23:40
    Temat: Re: Gdzie trzymacie DR?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 11 Feb 2019 17:00:52 +0000, Queequeg wrote:
> [...]
    > Gdzie trzymacie dowody rejestracyjne swoich samochodów?
    >
    > a) w schowku w samochodzie b) w portfelu c) w domu d) gdzie indziej

    Odpowiadam, choć moją sytuację znasz :)

    a. (+cyfrowa kopia w domu)

    Mateusz

  • 3. Data: 2019-02-11 19:33:27
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 18:00, Queequeg pisze:

    > c) w domu

    Z resztą obok karty pojazdu, co pokazuje bezsens dublowania dokumentów
    pojazdu - powinna być tylko KP.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2019-02-11 20:11:01
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > trzeba już wozić ze sobą DR (choć warto, choćby w przypadku stłuczki).
    > Gdzie trzymacie dowody rejestracyjne swoich samochodów?

    Po zmianie przepisów miałem c).
    Po rozmowie ze znajomą prawniczką, której klient mając przy sobie tylko
    ksero DR spędził 3 godziny na komisariacie "do wyjaśnienia" bo coś tam
    nie działało wróciłem do b)
    Jacek

  • 5. Data: 2019-02-11 20:37:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 18:00:55 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:
> [...]
    > trzeba już wozić ze sobą DR (choć warto, choćby w przypadku stłuczki).
    > Gdzie trzymacie dowody rejestracyjne swoich samochodów?

    Od lat już trzymam dokumenty samochodów(dowód rejestracyjny+polisa) w schowku a
    właściwe zatknięte w osłonie przeciwsłonecznej.
    Ponoć teraz już nie trzeba ich wozić ale przyzwyczajenie zostało i wożę dalej

  • 6. Data: 2019-02-11 22:45:10
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-11 20:11, Jacek wrote:
    [...]
    > Po zmianie przepisów miałem c).
    > Po rozmowie ze znajomą prawniczką, której klient mając przy sobie tylko
    > ksero DR spędził 3 godziny na komisariacie "do wyjaśnienia" bo coś tam
    > nie działało wróciłem do b)
    Gdzieś w listopadzie, przed wręczeniem mi kwitu na 200 zł za podwójną
    ciągłą, policjant chciał tylko prawa jazdy i spytał, czy ja jestem
    właścicielem pojazdu. Do tego, o dziwo, kazał otworzyć bagażnik. Czego
    zupełnie nie rozumiem.

  • 7. Data: 2019-02-11 22:51:37
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 11 Feb 2019 22:45:10 +0100, JDX wrote:
> [...]
    > ciągłą, policjant chciał tylko prawa jazdy i spytał, czy ja jestem
    > właścicielem pojazdu. Do tego, o dziwo, kazał otworzyć bagażnik. Czego

    Dość powszechna sprawa jeśli policjanta coś "tknęło" - różne rzeczy
    ludzie wożą :)
    Sprawdzenie nic nie kosztuje, a głupio byłoby tak puścić kogoś ze
    zwłokami w bagażniku, albo jakimś AK-47.

    Mateusz

  • 8. Data: 2019-02-12 00:48:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-11 o 20:37, Kris pisze:

    > Od lat już trzymam dokumenty samochodów(dowód rejestracyjny+polisa) w schowku a
    właściwe zatknięte w osłonie przeciwsłonecznej.
    > Ponoć teraz już nie trzeba ich wozić ale przyzwyczajenie zostało i wożę dalej

    Czy masz wykupione AC?
    Pytam, bo swego czasu w jakimś OWU przeczytałem, że w przypadku
    kradzieży auta należy okazać oryginały dokumentów. Bez tego AC nie działało.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2019-02-12 09:35:18
    Od: robot <a...@o...pl>

  • 10. Data: 2019-02-12 10:43:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2019 00:48:48 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Czy masz wykupione AC?

    Nie