  • 1. Data: 2019-02-10 11:10:54
    Temat: bezrobotny
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy polska policja jeszcze pyta gdzie pan pracuje? Czy jak odpowiem
    jestem bezrobotny vs pracuję w Orlenie może mieć wpływ na wysokość mandatu?

    Wygląda na to, że jest to zapisane w kodeksie z wow 1971r :)

    https://www.arslege.pl/wprowadzanie-w-blad-co-do-swo
    jej-tozsamosci/k11/a3476/
    https://www.rp.pl/Prawo-karne/302109994-Kierowca-sta
    wial-sie-drogowce-sad-uwierzyl-policji.html

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2019-02-10 18:59:44
    Temat: Re: bezrobotny
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    3 lata temu pytali, zadowolili się dość ogólną odpowiedzią.

  • 3. Data: 2019-02-10 19:08:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-10 18:59, scobowski wrote:
    > 3 lata temu pytali, zadowolili się dość ogólną odpowiedzią.

    Łapówkę chcieli

  • 4. Data: 2019-02-11 02:42:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "scobowski" <s...@t...pl> wrote in message
    > 3 lata temu pytali, zadowolili się dość ogólną odpowiedzią.

    A do jakich celów prawo zezwala/uzasadnia tego typu pytanie?

  • 5. Data: 2019-02-11 18:22:04
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 02:42, Pszemol pisze:

    > A do jakich celów prawo zezwala/uzasadnia tego typu pytanie?

    Chodziło chyba o ustalenie statusu społecznego i związanego z tym
    wymiaru kary.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański