  • 21. Data: 2019-02-12 19:18:55
    Temat: Re: Gdzie trzymacie DR?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2019 o 14:35, Michał Jankowski pisze:

    > Przy czym kolega policjant z sąsiedniej grupy wyjaśniał, że podana
    > przyczyna nie musi być prawdziwa.

    Ponadto skoro masz bagaż i środek lokomocji to jesteś przewoźnikiem więc
    ma prawo ci grzebać w bagażu w obecności _przewoźnika_ .

    Zresztą już sam fakt ze poruszasz się pojazdem jest podejrzany, bo skoro
    masz pojazd to jest oczywiste, że istnieje niezerowe prawdopodobieństwo,
    że go ukradłeś;)

    Shrek

  • 22. Data: 2019-02-12 21:47:48
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Queequeg" wrote in message
    ..
    >Szybkie pytanie-ankieta. Jak pewnie wiecie, zmieniły się przepisy i nie
    t>rzeba już wozić ze sobą DR (choć warto, choćby w przypadku stłuczki).
    >Gdzie trzymacie dowody rejestracyjne swoich samochodów?

    d) gdzie indziej

    A konkretnie - DR znajduje sie w torebce... żony ;-P Jakby były jakieś
    szopki z miśkami, to przywiezie...

    --
    Axel

  • 23. Data: 2019-02-13 10:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Nie dostali? No interesujące :)

    Dodatkowych... Znaczy ze to co dostali to było juz wczesniej ustalone.
    Informacje od znajomych policjantów mowia coś innego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 24. Data: 2019-02-13 18:58:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-12 13:11, Queequeg wrote:

    > Oprócz tego, że nie ma prawa do takiego sprawdzenia bez uzasadnionej
    > przyczyny, bo to już jest przeszukanie. Ma prawo oczywiście poprosić,
    > ale my mamy prawo odmówić.

    Kiedy właśnie nie ma prawa poprosić tak jak nie ma prawa zatrzymać do
    kontroli trzeźwości.

  • 25. Data: 2019-02-21 11:09:11
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 13.02.2019 o 18:58, kk pisze:

    > nie ma prawa zatrzymać do
    > kontroli trzeźwości.

    Ma prawo zatrzymać do kontroli trzeźwości i taką kontrolę przeprowadzić:
    Art. 129.2.7) i 3) ustawy PORD.
    A jeśli jakieś prawo stanowi inaczej, to podaj przepis.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 26. Data: 2019-02-21 14:09:49
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > A samo dociekanie przyczyny może zostać potraktowane jak utrudnianie
    > pracy policji.

    Poraktowane przez kogo? Przez policję? To nie ma znaczenia, znaczenie ma,
    co na to sąd.

  • 27. Data: 2019-02-21 14:39:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-21 o 14:09, Queequeg pisze:

    > Poraktowane przez kogo? Przez policję? To nie ma znaczenia, znaczenie ma,
    > co na to sąd.

    Jak założenie kajdanek i przetransportowanie na komendę nie ma dla
    ciebie znaczenia to gratuluje to gratuluje postawy.

    Bo do sądu to sprawa trafi za rok a może i wcale, a pół dnia przez
    mundurowych stracisz. Więc dla normalnych ludzi ma to znaczenie.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2019-02-21 23:41:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-21 11:09, LEPEK wrote:
    > W dniu 13.02.2019 o 18:58, kk pisze:
    >

    > Ma prawo zatrzymać do kontroli trzeźwości i taką kontrolę przeprowadzić:
    > Art. 129.2.7)

    129

    "
    1. Czuwanie nad bezpieczeństwem i porządkiem ruchu na drogach,
    kierowanie ruchem i jego kontrolowanie należą do zadań Policji.
    2. Policjant, w związku z wykonywaniem czynności określonych w ust. 1,
    jest uprawniony do:
    7) wydawania poleceń
    "

    Nic nie ma o kontroli trzeźwości więc na podstawie tego przepisu
    kontroli trzeźwości przeprowadzić nie może.

    i 3) ustawy PORD.

    "
    3) żądania poddania się przez kierującego pojazdem lub przez inną osobę,
    w stosunku do której zachodzi uzasadnione podejrzenie, że mogła kierować
    pojazdem, badaniu w celu ustalenia zawartości w organizmie alkoholu lub
    środka działającego podobnie do alkoholu;
    "

    Czyli nie ma również możliwości przeprowadzenia kontroli trzeźwości nie
    mając uzasadnionego podejrzenia.

    > A jeśli jakieś prawo stanowi inaczej, to podaj przepis.
    >
    > Pozdr,

    To prawo stanowi inaczej.

  • 29. Data: 2019-02-22 08:24:21
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-02-21 o 23:41, kk pisze:
> [...]
    > "
    >
    > Czyli nie ma również możliwości przeprowadzenia kontroli trzeźwości nie

    No co ty, tu chodzi o podejrzenie "innej osoby" o kierowanie pojazdem, a
    nie podejrzenie bycia pod wpływem.