  • 61. Data: 2013-01-07 15:26:02
    Temat: Re: Gdzie tu prewencja?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Jan 2013, Budzik wrote:

    > Wpływy do budzetu się zwiększają.
    > Ja już w tym roku zapłaciłem - kupiłem CB...

    "fotoradary kołem zamachowym gospodarki"
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2013-01-07 16:15:27
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości

    > Ile możesz przytoczyć przykładów wypadków spowodowanych "zdradzieckim"
    > wjechaniem w bramki na autostradzie?

    W bramki to może nie, ale kilka tygodni na grupie ktoś pisał, że zjazd z
    autostrady (chyba chodziło o A2) jest źle zrobiony, bo już tam 2 wypadki
    były. Niektórym się wydaje, że na zjazdach też powinno się jechać 150
    km/godz...
    T.

  • 63. Data: 2013-01-07 16:30:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-06 15:30, szufla pisze:
> [...]
    się "zdradzieckie", bo kierowca może nie doceniać prędkości, z jaką się porusza

    > Dawno takich glupot nie czytalem.

    A ja te głupoty z autoposji potwierdzam. Oczywiście, jestem debilem, który powinien
    natychniast oddać prawo jazdy itd.,
    ale po dłuższej, jednostajnej i stosunkowo szybkiej jeździe mam skłonność do
    niedocenienia prędkości, i w konsekwencji
    do zbyt szybkiego wchodzenia w zjazd, na stację beznynową, czy zbyt późnego
    hamowania. Staram się o tym pamiętać,
    ale i tak od czasu do czasu podnosi mi to nieco włosy na głowie, a raz pokrzywiłem
    felgę o krawężnik.

  • 64. Data: 2013-01-07 17:50:08
    Od: dddddd <n...@w...pl>

> [...]
    > późnego hamowania. Staram się o tym pamiętać,
    > ale i tak od czasu do czasu podnosi mi to nieco włosy na głowie, a raz

    prawie codziennie jeżdżę autostradą, czasem po kilka godzin dziennie,
    często między 140 a 200km/h.
    Oczywistym jest że jak z 200km/h zwalniamy do 80km/h to wydaje się
    jakbyśmy się zatrzymali - ale nigdy przez to nie pogiąłem felgi ani nie
    stworzyłem żadnej niebezpiecznej sytuacji. Za to po całodniowej jeździe
    po mieście, ogólnym przemęczeniu organizmu i zajmowaniu się
    'pięćdziesięcioma rzeczami na raz' wjechałem komuś w dupę przy prędkości
    ok 30km/h. Moja żona za to skrzywiła mi felgę na krawężniku przy 30km/h
    i nie potrzebowała do tego autostrady ;)
    Jeśli taki gość ma wyłamać szlaban, to równie dobrze wpierdoli się w
    jakieś auto przed tym szlabanem - bo źle oceni prędkość...

    Lukasz

  • 65. Data: 2013-01-07 19:05:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > późnego hamowania. Staram się o tym pamiętać,
    > ale i tak od czasu do czasu podnosi mi to nieco włosy na głowie, a raz

    Podejrzewam, że każdy rozsądny kierowca który pojeździł z większymi
    prędkościami ma świadomość, że po dłuższej jeździe w takich warunkach
    zwolnienie do poniżej 100km/h może wygląda na tak wolną jazdę, że w
    zasadzie to można w biegu wysiadać i potrafi przyznać to publicznie.
    Mechanizm znany - stąd warto zerknąć czasem na licznik, a nie jechać
    na "oko". Podobnie potrafi zadziałać przesiadka między samochodami
    - w samochodach cichszych, o bardziej komfortowym zawieszeniu mniej
    się czuje prędkość i można się pomylić, jak się czasem tych efektów
    nie zweryfikuje - tutaj nawet autostrada nie jest potrzebna.
    Co do samych FR przy bramkach - póki co nie mam jakiegoś konkretnego
    zdania w tej materii, niemniej zgodzę się z opinią, że mogą zapobiec
    niektórym zdarzeniom (w tym przed/na bramkach).

  • 66. Data: 2013-01-07 19:23:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > Żeby kierowcy zwolnili na ograniczeniu prędkości,

    Czyli po co ?

    > żeby uniknąć niebezpiecznych sytuacji związanych z dużymi różnicami
    > prędkości w miejscu, gdzie to się może źle skończyć.

    Przecież nie ma takiego problemu

    > Jestem trochę zasmucony tym pytaniem i koniecznością odpowiedzi na nie,
    > ale służę uprzejmie ;)

    Aha

  • 67. Data: 2013-01-07 19:24:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Koleg" <e...@v...pl>

    > John Kołalsky to typowy troll (delikatnie mówiąc). Jego posty tylko
    > zaśmiecają grupę. Gdybyś przeczytał ze dwie jego odpowiedzi dla innych
    > to od razu byś wiedział z kim masz do czynienia.
    > Więc twój smutek nie jest uzasadniony.

    Pier...sz klonie

  • 68. Data: 2013-01-07 19:26:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-07, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

> [...]
    hamowania. Staram się o tym pamiętać,
    > ale i tak od czasu do czasu podnosi mi to nieco włosy na głowie, a raz pokrzywiłem

    A pomyslales choc raz co by bylo gdyby w przyszlosci tam za kraweznikiem od
    zjazdu bylo przedszkole??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2013-01-07 21:04:58
    Od: tá´Ź

    T. wrote:

> [...]
    > autostrady (chyba chodziło o A2) jest źle zrobiony, bo już tam 2 wypadki
    > były. Niektórym się wydaje, że na zjazdach też powinno się jechać 150

    No i najwyraźniej jest, skoro wypadki są akurat na jednym, konkretnym.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 70. Data: 2013-01-07 23:55:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > "fotoradary kołem zamachowym gospodarki"
    > ;)

    ROTFL
    jak widać działa, więc i nieprawdizwa motywacja nie ma znaczenia.
    A może po prostu ONI wiedzieli od dawna a ja głupi dopiero teraz
    zrozumiałem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie