  • 71. Data: 2013-01-08 12:46:07
    Temat: Re: Gdzie tu prewencja?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-07 19:26, AZ pisze:

    > A pomyslales choc raz co by bylo gdyby w przyszlosci tam za kraweznikiem od
    > zjazdu bylo przedszkole??

    Oczywiście; dlatego właśnie te resztki włosów mi się raz czy dwa podniosły,
    i solenne postanowienia, że następnym razem itd.

  • 72. Data: 2013-01-09 11:48:04
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-06 23:19, J.F. pisze:
    > U nas juz sa.

    Na A2 poza tymi przy bramkach nie widziałem.

    > A w Reichu stacjonarnych na autostradzie to jeszcze nie widzialem.

    Mało widziałeś.
    http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/196077
    _417464478294498_2077382801_n.jpg

    Pozdr.

  • 73. Data: 2013-01-09 21:44:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 6 Jan 2013 22:28:39 +0100, "frank drebin" <b...@v...pl>
    wrote:

    >ale takie zdjęcia to robią także na parkingach osiedlowych, przy minimalnych
    >prędkościach pojazdów. Nie trzeba do tego dużych prędkości.

    Takie też?
    http://img835.imageshack.us/img835/2946/254331187175
    54821575298.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 74. Data: 2013-01-09 22:26:17
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Takie też?
    > http://img835.imageshack.us/img835/2946/254331187175
    54821575298.jpg

    takie nie, ale daj więcej fotek bo parkingi w stosunku do bramej prowadzą
    100 000 do 1.
    Czy z tego powodu trzeba zakładać fotoradary na parkingach?

  • 75. Data: 2013-01-10 13:19:08
    Od: tá´Ź

    frank drebin wrote:

    > Czy z tego powodu trzeba zakładać fotoradary na parkingach?

    Wszędzie trzeba!

    --
    ss??q s? ??u??ou??