  • 41. Data: 2011-05-08 08:18:01
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-08 09:21, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "zefir"
    > P.S. Żołte moto to rozumiem, ale żółty kombinezon? Jak pszczółka Maja?
    >
    > No
    > http://skocz.pl/zolte-kombi

    O ja pier... Kto takie cos zaklada ? Zawodowy lapacz much ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 42. Data: 2011-05-08 11:07:41
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-08 10:18, Kuczu pisze:

    > O ja pier... Kto takie cos zaklada ? Zawodowy lapacz much ?

    Człowiek-Szerszeń.

    KJ Człowiek-Gixer

  • 43. Data: 2011-05-08 16:13:48
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Tytus" wrote...
    > *** "zefir"
    > P.S. Żołte moto to rozumiem, ale żółty kombinezon? Jak pszczółka Maja?

    Hej

    A ja mam nowa zolta Honde do sprzedania. Moze ktos chetny?
    Taki spam w rozmowie o nowej Hondzie i jeszcze zoltej to chyba nie boli az
    tak bardzo ;)

    pozdro
    --
    James

  • 44. Data: 2011-05-08 18:11:28
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"James"
    ja mam nowa zolta Honde do sprzedania. Moze ktos chetny?

    Jak zolta ta honda???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 45. Data: 2011-05-08 18:17:41
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    O ja pier... Kto takie cos zaklada ? Zawodowy lapacz much ?

    Kuczu na swiecie sa inne kolory niz schwarz, schwarz-mettalic, schwarz matt

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 46. Data: 2011-05-08 18:49:10
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Tytus" wrote...
    > Siemka
    > ***"James"
    > ja mam nowa zolta Honde do sprzedania. Moze ktos chetny?
    >
    > Jak zolta ta honda???

    Tak zolta jak tylko zolte robili ;)
    aa, no i ma 1km na liczniku

  • 47. Data: 2011-05-08 18:50:49
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Tytus" wrote...
    > Siemka
    > ***"James"
    > ja mam nowa zolta Honde do sprzedania. Moze ktos chetny?

> [...]

    Tu jest fotka:
    http://delorean.neostrada.pl/F4i/01s.jpg

    pozdrawiam
    --
    James

  • 48. Data: 2011-05-08 18:59:39
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "James"
    Tak zolta jak tylko zolte robili ;)
    > aa, no i ma 1km na liczniku

    Sliczna choc malolitrazowa...
    a za wiela???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 49. Data: 2011-05-08 19:30:25
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 08.05.2011 20:17, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Kuczu"
    > O ja pier... Kto takie cos zaklada ? Zawodowy lapacz much ?
    >
    > Kuczu na swiecie sa inne kolory niz schwarz, schwarz-mettalic, schwarz matt

    Nie no spoko kolor, miła odmiana wśród szarości i czerni. Nikt Ci
    jeszcze nie napsikał w oczy muchozolem jak jechałeś w tym kombi? :)

    --
    pzdr.
    zefir

  • 50. Data: 2011-05-08 20:01:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "zefir" Nikt Ci jeszcze nie napsikał w oczy muchozolem jak jechałeś w tym
    kombi? :)

    Mnie nie bo nie mam takiego kombi, ale zawsze mozesz przekazac uwagi co do
    koloru hokejowej reprezentacji Szwecji :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka