  • 11. Data: 2013-09-24 20:39:25
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie - kupię zestaw bluetooth z instalacją do Forda?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2013-09-24, Ergie <e...@s...pl> wrote:
    > http://www.parrot.com/usa/products/plugnplaycarkits/
    parrot-minikit-neo
    > Nie musisz jak masz tylko jedno auto to zostawiasz w nim na stałe - ja tak
    > robię. Nie ma obowiązku przenoszenia - to jest tylko dodatkowa możliwość :-)
    > Ja z niej korzystam jak mam gdzieś jechać służbowym albo wynajętym autem.

    Ciekawe. Ale jak ten minikit jest podłączony pod audio? Pytam serio - do
    miejsca podłączenia trzeba dociągnąć kabelek/kabelki? Czy jakoś jeszcze
    inaczej?

    depesz

    --
    The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
    http://depesz.com/

  • 12. Data: 2013-09-25 12:09:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" napisał w wiadomości grup

    > Ciekawe. Ale jak ten minikit jest podłączony pod audio? Pytam serio - do
    > miejsca podłączenia trzeba dociągnąć kabelek/kabelki? Czy jakoś jeszcze
    > inaczej?

    Nie jest. On ma wbudowany głośnik i mikrofon dlatego działa zupełnie
    niezależnie.
    Ma to zalety: nie wymaga żadnej instalacji i można go przenosić z auta do
    auta
    Mo też wadę: nie ścisza automatycznie radia

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2013-09-25 16:09:40
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2013-09-25, Ergie <e...@s...pl> wrote:
    > Nie jest. On ma wbudowany głośnik i mikrofon dlatego działa zupełnie
    > niezależnie.

    Aha, czyli odpada. To co potrzebuję musi być podpięte pod głośniki
    samochodowe.

    Dzięki,

    depesz

  • 14. Data: 2013-09-25 21:21:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...com> napisał w
    wiadomości news:4e7bha-s11.ln1@depesz.com...

    > Aha, czyli odpada. To co potrzebuję musi być podpięte pod głośniki
    > samochodowe.

    Ergie pisze o czymś takim:
    http://allegro.pl/nokia-hf-210-zestaw-glosnomowiacy-
    hf200-promocja-i3544022293.html
    Żona ma coś takiego, działa bez problemów z nokią i samsungiem,
    podpinalne pod system audio albo dedykowany głośnik:
    http://allegro.pl/zestaw-glosnomowiacy-nokia-ck-7-w-
    plus-kabel-opel-i3574238499.html
    Montaż dziecinnie prosty, o ile potrafisz wyjąć radio i zamontować
    mikrofon.
    A ja polecam to:
    http://allegro.pl/parrot-mki9100-zestaw-glosnomowiac
    y-krakow-i3556592793.html
    Działa bardzo sprawnie, instalacja wymaga trochę miejsca.

    --
    Yogi(n)