  • 1. Data: 2010-04-28 19:23:36
    Temat: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam.

    Mam ochotę na zakup Audi A4 około 5 letniego (B7). W większości to kombi TDI
    "w dizlu" ;)
    Benzyn i jeszcze sedan jak palców u drwala po wypadku z piła tarczową.
    O ile w tak malutkim autku kombi nie przeszkadza to pytanie o ten
    nieszczesny silnik
    Większość to te nieszczęsne pękające 2.0TDI z mielącymi się zębatkami pompy
    oleju za w sumie kompletnie ponad 20 tyś za naprawę.

    Sęk w tym, że większość opisów takich zgonów to u VW czytam po internecie..
    Czy jest nadzieja że do Audi szedł lepszy sort? czy jednak jak już brać z
    tym nieszczesnym TDI to tylko i wyłacznie 1.9 o ile nie trafię benzyny?
    Wolałbym benzynę. Kilometrów duzo nie robię ale no takie silniki prawie nie
    istnieją można powiedzieć.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 2. Data: 2010-04-28 19:42:20
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    > "w dizlu" ;)

    odpowiem tak:
    nie znam 5latka, który by przetrwał...

    jk

  • 3. Data: 2010-04-28 19:50:39
    Od: "Doby" <l...@a...pl>

    Użytkownik "Janina Kolina" <k...@y...com> napisał w wiadomości

    > odpowiem tak:
    > nie znam 5latka, który by przetrwał...

    ja mam 1.9 TDI 130KM i moj "przetrwal" juz ponad 6 lat -a nawet oleju nie
    chce brac - tylko jezdzic i jezdzic

  • 4. Data: 2010-04-28 19:52:28
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Janina Kolina" <k...@y...com> napisał w wiadomości

    > odpowiem tak:
    > nie znam 5latka, który by przetrwał...

    jeżeli zauważyłaś emotikon, to rozumiem że te silniki sie sypią?

    Jesli nie.. jeszcze niedawno poprawiłem gościa to dostałem konkretne zjebki
    od wielu osób za czepianiesie...

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-04-28 20:11:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 19:52:28 +0200, Irokez napisał(a):

    > jeżeli zauważyłaś emotikon, to rozumiem że te silniki sie sypią?

    nie, nie rozumiesz, to megatroll Kolina.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-04-28 20:26:37
    Od: Diabełson <"hellboyNO SPAM"@satan.org>

    Janina Kolina pisze:

    > nie znam 5latka, który by przetrwał...

    masz na myśli dzieci, które wyruchałaś?

  • 7. Data: 2010-04-28 20:28:12
    Od: Diabełson <"hellboyNO SPAM"@satan.org>

    Waldek Godel pisze:

    > nie, nie rozumiesz, to megatroll Kolina.

    megatroll? To zwykła podkurwiszmata panie Waldemarze

  • 8. Data: 2010-04-28 21:30:33
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-28 19:23, Irokez pisze:
> [...]
    > z tym nieszczesnym TDI to tylko i wyłacznie 1.9 o ile nie trafię benzyny?
    > Wolałbym benzynę. Kilometrów duzo nie robię ale no takie silniki prawie

    No niestety nie..i tylko można poczytać w necie.

    Kolega z firmy kupił Jeep Compass - mający właśnie 2.0 TDI, no i długo
    nie pojeździł - właśnie zmieliło zębatki, silnik do wymiany, kosztowało
    go to około 7 czy 8kzł.

    Koledzy którzy robią VAG ostatnio stwierdzili że 2,0 to straszny parch i
    że pomału robi się z tego takie drugie 2,5 V6 TDI :)

    Pozdrawiam !!

  • 9. Data: 2010-04-28 22:33:16
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Większość to te nieszczęsne pękające 2.0TDI z mielącymi się zębatkami
    > pompy oleju za w sumie kompletnie ponad 20 tyś za naprawę.

    Kup sobie 1.9 TDI. Za kilka stówek zrobisz sobie w nim 130 KM. Auto jeździ
    wtedy odrobinę tylko gorzej, niż 2.0 TDI, ale jest już całkiem przyjemnym
    wózkiem - szczególnie dynamika na 3 i 4 biegu zaskakuje in plus. Nie
    będziesz musiał trząść się o pompę oleju i inne pierdoły.

    Benzyna to tylko 1.8T.

    Jurand.

  • 10. Data: 2010-04-28 23:59:59
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    A orientuje sie ktos czy ten nowy TDI 2.0 CR DPF 140 KM tez ma
    zapewnione takie atrakcje w pakiecie? Czy moze sa to calkowicie inne
    konstrukcje?

    Pozdr.