  • 1. Data: 2010-04-28 18:04:56
    Temat: Malowanie całego samochodu jakie koszty?
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Zastanawiam się nad pomalowaniem całego samochodu. Przy okazji usuniecie
    drobnych wgnieceń, ognisk korozji. Samochód ma lakier typu perła
    Pytałem w specjalistycznym zakładzie lakierniczym takim co ma
    specjalistyczny sprzęt i tam powiedzieli ze bedzie kosztowało około 1500 zł
    Czy to przyzwoita cena?

  • 2. Data: 2010-04-28 19:15:42
    Temat: Re: Malowanie całego samochodu jakie koszty?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    misio pisze:
> [...]
    > Pytałem w specjalistycznym zakładzie lakierniczym takim co ma
    > specjalistyczny sprzęt i tam powiedzieli ze bedzie kosztowało około 1500 zł

    bardzo przyzwoita, za taka kase to bym ci kazal spierdalac na drzewo.
    porzadne polakierowanie calego auta to jest 3-7 tys zl.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2010-04-28 19:24:16
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > specjalistyczny sprzęt i tam powiedzieli ze bedzie kosztowało około 1500
    > zł Czy to przyzwoita cena?

    Zależy czy Smart czy Omega kombi.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 4. Data: 2010-04-28 22:38:48
    Temat: Re: Malowanie ca?ego samochodu jakie koszty?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-28, misio <a...@o...com> wrote:
    > Zastanawiam sie nad pomalowaniem ca?ego samochodu. Przy okazji usuniecie
    > drobnych wgniecen, ognisk korozji. Samochód ma lakier typu per?a
    > Pyta?em w specjalistycznym zak?adzie lakierniczym takim co ma
    > specjalistyczny sprzet i tam powiedzieli ze bedzie kosztowa?o oko?o 1500 z?
    > Czy to przyzwoita cena?

    To zależy co mają zamiar zrobić w ramach "pomalowania całego samochodu".
    Bo jak za *cały* to cena jest kosmicznie niska.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2010-04-28 23:46:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    misio pisze:
> [...]
    > Pytałem w specjalistycznym zakładzie lakierniczym takim co ma
    > specjalistyczny sprzęt i tam powiedzieli ze bedzie kosztowało około 1500 zł

    Podejrzanie niska

    Chyba że dostarczasz do malowania gołą, pustą budę (bez podzespołów,
    szyb, uszczelek i wszystko rozmontowane).
    Wtedy takie malowanie to nie będzie dużo roboty.

  • 6. Data: 2010-04-29 07:01:46
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    > Podejrzanie niska
    >
    > Chyba że dostarczasz do malowania gołą, pustą budę (bez podzespołów, szyb,
    > uszczelek i wszystko rozmontowane).
    > Wtedy takie malowanie to nie będzie dużo roboty.

    To malowanie "u pana Kazia " w stodole?

  • 7. Data: 2010-04-29 07:37:55
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    Mialem okazje widziec, jak maluja auto za 1500zl.
    Nic nie rozbierane, malowane na "zywiol".
    Tasma malarska zakleili okna, uszczelki itp...katastrofa.
    Jak ja malowalem swoj, to zaplacilem 2000, ale to bylo lat temu trzy.
    Auto rozebrali calkowicie (tylko silnik zostal).
    Wszystkie elementy zeszlifowano, naprawiono nierownosci,podklad, lakier.
    Roboty na conajmniej 2 tyg.
    Za 1500 to moze malarz pokojowy jakis?
    Uwazaj by nie malowal lawkowcem:)

  • 8. Data: 2010-04-29 11:49:41
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    misio pisze:
> [...]
    > Pytałem w specjalistycznym zakładzie lakierniczym takim co ma
    > specjalistyczny sprzęt i tam powiedzieli ze bedzie kosztowało około 1500 zł

    to bardzo przyzwoita cena, ale powiem Ci tak, nawet za cieniasa płaciłem
    więcej. Więc to musi być jakaś masakra a nie malowanie. Do malowania
    trzeba wszystko zdemontować a nie maskować jak to ma miejscu u wielu
    "specjalistów"

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-04-29 13:31:38
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Szefem tej firmy jest moj kolega ze szkoły i prosiłem go dobrą cenę.
    Samochód klasy kompakowy. Tyle ze 1500 wydało mi sie drogo bo to około 1/6
    wartosci tego uzywanego samochodu.

  • 10. Data: 2010-04-29 13:46:19
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!

    > Szefem tej firmy jest moj kolega ze szkoły i prosiłem go dobrą cenę.
    > Samochód klasy kompakowy. Tyle ze 1500 wydało mi sie drogo bo to około 1/6
    > wartosci tego uzywanego samochodu.

    Malowanie jednego elementu to koszt od 200 do 350zl.
    Policz ile masz elementow (maska, dach, 4x drzwi, 2x blotniki przod,
    2 x blotniki tyl,klapa tylna, moze zderzaki.
    13 do 15
    Teraz policz sobie przy calym nawet 200zl za element..