  • 11. Data: 2018-06-18 07:11:58
    Temat: Re: Głośniki samochodowe- rozmiary
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.06.2018 Adam <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Kwestia, czy końcówka mocy uwalona, czy głośnik wydmuchany.

    W sumie dla pewności sprawdzę jeszcze z innym radiem.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2018-07-11 07:39:30
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.06.2018 Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Przepraszam z góry za być może trywialne dla niektórych
    > pytanie- czy głośniki opisywane jako 170 mm to to samo,
    > co 165 mm, czy jednak są to dwa różne rozmiary?

    Dla potomności: wydaje mi się, że mogę zaryzykować
    tezę, że to ten sam rozmiar.

    Kupiłem w końcu inne, Kenwood KFC-S1756. W opisie
    165 mm, na pudełku 17 cm, pasują idealnie,
    grają przyzwoicie.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.