  • 1. Data: 2009-05-26 16:02:55
    Temat: SERVICE TAG
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Kupuję laptopa używanego i otrzymałem od sprzedającego SERVICE TAG
    5RxxxJ. B. proszę o pomoc jak w DELU użyć ten kod? Co on mi daje? Jakie są
    możliwości tego TAGa dla kupującego laptop? pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2009-05-26 16:06:39
    Temat: Re: SERVICE TAG
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Kupuję laptopa używanego i otrzymałem od sprzedającego SERVICE TAG
    > 5RxxxJ. B. proszę o pomoc jak w DELU użyć ten kod? Co on mi daje? Jakie są
    > możliwości tego TAGa dla kupującego laptop? pozdrawiam :)
    Chociazby poczynając od poszukiwania sterowników do Twojej maszynki,
    wpisujesz na stronie ServiceTag i już masz swój model i wszystkie informacje
    do niego.

    Co oznacza "otrzymałem" to nie za bardzo kumam, bo to jest na naklejce oraz
    w BIOS czy podczas bootowania wyświetlane.
    Jak sie będą różnić, to znaczy że ktos płytę podmieniał (np u mnie się
    różni, bo mi płyta padła).

    Ot taki numerek seryjny identyfikujący sprzet.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2009-05-26 16:14:19
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    http://tinyurl.com/qv4ak9

    > Jakie są możliwości tego TAGa dla kupującego laptop?

    Możesz sprawdzić stan gwarancji, pierwotną konfigurację systemu, kraj
    pochodzenia sprzętu i ewentualnie kanał dystrubucji ( czy to nie np.
    produkt refurbished ), itd. Jak zadzwonisz do supportu Della to pewnie
    dowiesz się dużo więcej, np. czy sprzęt jest zgłoszony jako kradziony.

    "Partia kieruje, a rząd rządzi. Edward Gierek (ur. 1913)"

  • 4. Data: 2009-05-26 16:56:04
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w
    wiadomości news:1j3ci0uq6wmla.1rkhypt8i5ir3$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > produkt refurbished ), itd. Jak zadzwonisz do supportu Della to pewnie
    > dowiesz się dużo więcej, np. czy sprzęt jest zgłoszony jako kradziony.

    Dziękuję! Extra, że można tu zawsze na Kogoś liczyć, serdeczności!

  • 5. Data: 2009-05-26 23:41:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w
    > wiadomości news:1j3ci0uq6wmla.1rkhypt8i5ir3$.dlg@40tude.net...
    >
    > Dziękuję! Extra, że można tu zawsze na Kogoś liczyć, serdeczności!

    Nie trzeba dzwonić. Wszystko dostępne przez WWW.

    http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.as
    px/emea/shared/support/my_systems_info/pl/details?~c
    k=ln&c=pl&l=pl&lnki=2&s=gen

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2009-05-27 07:08:13
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 27 May 2009 01:41:26 +0200, yabba na pl.comp.pecet napisał(a):

    > Nie trzeba dzwonić. Wszystko dostępne przez WWW.

    Sprawdziłeś dokąd prowadzi mój Tinyurl ?

    I tak BTW - Dzwoniąc dowiesz się troszkę więcej niż na www :)

    "Był dzień co zmienił obraz świata pięknem wspaniałym. Był dzień co dał mi
    wreszcie czego nie miałem. Był dzień co mnie nauczył kochać co oczy zasnuł
    mgłą. Tą mgłą to byłaś Ty, Maleńka! Miłością mą."

  • 7. Data: 2009-05-27 21:00:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Sprawdziłeś dokąd prowadzi mój Tinyurl ?
    >
    > I tak BTW - Dzwoniąc dowiesz się troszkę więcej niż na www :)

    Tak szybko czytałem Twojego pierwszego maila, że nawet nie zarejestrowałem
    podanego przez ciebie linka. :) Zwróciłem tylko uwagę na telefon do Della.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2009-05-28 13:47:55
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.as
    px/emea/shared/support/my_systems_info/pl/details?~c

    Dell mnie zlekceważył!

    Wymagana przeglądarka Internet ExplorerNiestety, usługa Znajdź numer seryjny
    działa jedynie w przeglądarce Internet Explorer w wersji 5.5 lub nowszej.Obecnie
    nie jest obsługiwana przez przeglądarki Mozilla Firefox i Netscape.

    Tyle :)

    Feromon

  • 9. Data: 2009-05-28 14:08:58
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Feromon pisze:

> [...]
    > nie jest obsługiwana przez przeglądarki Mozilla Firefox i Netscape.

    Jeśli tak jest naprawdę, to straszny to obciach dla DELL'a.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-05-28 19:29:59
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]
    > http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.as
    px/emea/shared/support
    > /my_systems_info/pl/details?~ck=ln&c=pl&l=pl&lnki=2&

    Dzięki Panowie!
    Link działa jednak na Crome :) Pozdrawiam