  • 1. Data: 2009-05-26 17:04:52
    Temat: DELL D631 -proszę o opinię
    Od: "Klaudia" <m...@o...pl>

    Witam! Już pisałam wcześniej, że szukam czegoś mobilnego 12-13" i ostatnio wpadł
    mi w oko jednak 14" D631 :)

    http://www.ag.pl/index.php?p235,dell-latitude-d631-t
    urion-x2-2-0-2gb-120gb-dvdrw-
    wifi-vista-gw36-next-business-day

    B. proszę o opinię tego procka (TURION X2) oraz rozwiązania baterii (2-3h), która
    jakaś słabiutka chyba :( Może macie taki sprzęcik, więc napiszcie proszę co
    sądzicie o takim rozwiązaniu mobilno-biurowym (2.2kg) i ew. inne uwagi. Minusem
    jest chyba brak modem 3G. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-27 10:58:30
    Temat: Re: DELL D631 -proszę o opinię
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    modem 3G jest opcją w tych laptopach. Mam D630 ale z Intelem. Ma już
    dwa lata i jest OK. Jak do pracy to polecam.

  • 3. Data: 2009-05-27 16:08:25
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Klaudia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co
    > sądzicie o takim rozwiązaniu mobilno-biurowym (2.2kg) i ew. inne uwagi.

    Ja mam Della D820 i Lenovo T61 i mogę się wypowiedzieć pozytywnie tylko o
    Dellu. Dell D820 konstrukcyjnie jest taki sam jak D830 i jego mniejszy brat
    D630. Otóż D820 jest to solidna konstrukcja, gwarancja to prawdziwe NBD a
    pozatym nie ma zbędnego oprogramowania do wszystkiego tzn. pomimo słabszego
    procesora (Dell 1,83GHz, Lenovo 2,2GHz) mam wrażenie, że wszystkie aplikacje
    działają szybciej niż na Lenovo. Minusem Della jest wyższa niż Lenovo waga.
    Co do procesora to nie ma zbyt wielkiej różnicy w zwykłym użytkowaniu czy to
    AMD czy Intel. Według testów AMD bywa mniej wydajne od Intela i zużywa
    więcej energii, ale z drugiej strony to pewnie w Twoim przypadku w praktyce
    nie będzie miało większego znaczenia.

    Pozdrawiam
    Darek