  • 1. Data: 2009-05-26 16:52:53
    Temat: Grafika na PCIe x1 kontra integra ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Mam na plycie zintegrowana grafike X1250 z obecnie przydzielonymi 256Mb.

    Zastanawiam sie czy nie obsadzic jakiejs samodzielnej grafiki coby czasami
    nie pograc (1600x1200)
    Zonk w tym ze jedyne co to moge obsadzic grafike na PCIe x1

    i tutaj mam do wyboru w zasadzie tylko
    GF 8400GS 256
    lub
    Quadro NVS290 256

    takie dywagacje ale czy jest sens ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2009-05-28 12:01:31
    Temat: Re: Grafika na PCIe x1 kontra integra ?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Adam Szewczak pisze:

    > Mam na plycie zintegrowana grafike X1250 z obecnie przydzielonymi 256Mb.
    >
    > Zastanawiam sie czy nie obsadzic jakiejs samodzielnej grafiki coby
    > czasami nie pograc (1600x1200)
    IMHO za duże masz wymagania jeśli idzie o tak sporą rozdzielczość przy
    tak budżetowej grafice... zależy w co chcesz grać ale jakby nie patrzeć
    wysoka rozdzielczość pociąga zwykle większą moc obliczeniową GPU i
    zapotrzebowanie na VRAM. Na Twoim miejscu grałbym w niższych
    rozdzielczościach.
    > Zonk w tym ze jedyne co to moge obsadzic grafike na PCIe x1
    A dlaczego x1? Jaka masz płytę główną?

    > i tutaj mam do wyboru w zasadzie tylko
    > GF 8400GS 256
    > lub
    > Quadro NVS290 256
    A to nie jest grafika bardziej do 2D dedykowana przypadkiem?

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2009-05-29 08:30:25
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozdzielczościach.
    > A dlaczego x1? Jaka masz płytę główną?

    > A to nie jest grafika bardziej do 2D dedykowana przypadkiem?

    Mam barebona i tylko PCIex1 tam jest, albo PCI.
    Fakt ze Quadro jest raczej do 2D

    PZDr
    Adam