    From: "egon" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Głośny komputer a dobre chłodzenie
    Date: Mon, 9 Nov 2009 17:25:13 +0100

    Witam,
    Jakis czas temu kupiłem zasilacz do komputera firmy Chieftec, 500W,
    Kosztował mnie sporo pieniędzy. Dokupiłem jeszcze cooler, który też nie był
    tani, rzędu 200 zł.Feezen 7 Pro. Kupiłem po to, żeby kompter cicho chodził.
    Niestety słychać mocno szum. Zastanawiam się jeszcze nad tym małym
    wiatraczkiem płyty głównej, ale sam już nie wiem. Co może być powodem
    takiego chałasu wentylatorów, które powinny być ciche, które są dobrej
    klasy? Może trzeba wyregulować prędkość obrotów wentylatora? Proszę o pomoc.