  • 11. Data: 2013-01-07 22:17:02
    Temat: Re: GoClever_Fone_500
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.01.2013 20:06, RadoslawF pisze:
> [...]
    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

    > Wymiary były na stronie "wymiary 143 x 80 x 10 mm"
    > Rozdzielczości nie było "800 x 480 pikseli"
    > Ale bardzo jestem ciekaw tego filmiki na YT który zawierał by
    > te dane.

    nie o to mi chodzi. Podobno w jakimś zte ekran odblokowuje się inaczej
    niż "slide to unlock" a metoda wymaga patrzenia. chciałbyś się o tym
    dowiedzieć po zakupie? Na filmikach na YT widać czy rwie, czy chodzi
    płynnie, można uruchomić parę programów, licząc czas. o ile wyjdzie Ci
    podobnie jak w... defy/desierZ/podobne - do przeżycia. jak dłuzej -
    masakra.

    Naście lat temu, w okresie świetności giełd komputerowych, monitory były
    sprzedawane z akwarium na ekranie. żaden sprzedawca nie miał nokia
    monitor test. nawet nie słyszeli. Sprzedawcy kamer do samochodów fulllll
    HD potrafią stronkę na allegro upiększać przez 8 roboczo godznin. filmu
    15 minut nie potrafią nakręcić. widzisz podobieństwa sytuacji? Mnie
    tylko dziwi że takie babole robi całkiem porządny komputronik. choć kto
    wie, może filmiki są tylko wątkotwórca nie poszukał?
    ToMasz

  • 12. Data: 2013-01-07 22:39:08
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-07 20:31, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Jaki dwusystemowy? chodzi o AGPS? Przecież to chyba prawie każdy
    > aktualny produkt ma.. A w pomieszczeniach łapie bo przez internet
    > ciągnie fixa i wyznacza położenie na podstawie położenia stacji
    > bazowych GSM.
    > http://www.mobile-internet.pl/Felietony,12,13349,GPS
    -kontra-AGPS

    Nie, chodzi o system GLONASS, AGPS może i jest szybki, tylko dokładność
    pozycjonowania pozostawia wiele do życzenia..

  • 13. Data: 2013-01-07 22:39:29
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-07 20:29, Q pisze:
    > Co to jest "dwusystemowy GPS"?
    > Chodzi Ci o AGPS czy GLONASS? :P

    O GLONASS, czyli o system ruskiej nawigacji.

  • 14. Data: 2013-01-07 22:39:42
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-07 22:17, ToMasz pisze:
    > Mnie tylko dziwi że takie babole robi całkiem porządny komputronik.
    > choć kto wie, może filmiki są tylko wątkotwórca nie poszukał?
    > ToMasz

    Jest filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=3kcQj3FUAtQ

  • 15. Data: 2013-01-08 00:25:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 07 Jan 2013 19:46:24 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:
    > A wystarczył by jeden filmik na YT

    ... i byś go nie kupił :).

    --
    Marek

  • 16. Data: 2013-01-08 11:38:00
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Nie, chodzi o system GLONASS,

    Niezle - od kiedy na rynku mozna dostac telefon z GPS+GLONASS?

    > AGPS może i jest szybki, tylko dokładność pozycjonowania pozostawia wiele
    > do życzenia..

    No i jak nie masz jakiegos pakietu internetowego,
    to placisz za polaczenie z internetem.
    Na dodatek nie bez znaczenia jest jaki positioning server wybierzesz.
    Jak dla mnie same wady :).

  • 17. Data: 2013-01-10 14:57:45
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-08 11:38, Q pisze:
    > Niezle - od kiedy na rynku mozna dostac telefon z GPS+GLONASS?

    Nie wiem od kiedy, ale mają tą funkcje m.in. najnowsze telefony Sony
    Xperia.

    > No i jak nie masz jakiegos pakietu internetowego,
    > to placisz za polaczenie z internetem.
    > Na dodatek nie bez znaczenia jest jaki positioning server wybierzesz.
    > Jak dla mnie same wady :).

    Jasna sprawa, spokojnie można sobie darować tą funkcję w telefonie.. Nie
    dosyć że pokazuje rozrzut do kilometra w lokalizacji to jeszcze trzeba
    za to extra płacić.

  • 18. Data: 2013-01-10 22:04:10
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-07 21:24, the_foe pisze:

    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

    > tu sa zdjecia z "reala":
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/51,113841,1285
    7391.html?i=0
    > wygląda bardzo delikatnie, chyba upadku z ręki na bruk nie przeżyje...
    >
    > no i filmik tez jest:
    > https://www.youtube.com/watch?v=3kcQj3FUAtQ

    Nawet trochę podobny do mojego tabletu. Nigdzie jednak nie znalazłem
    fotki z jego menu w położeniu poziomym.. Zwłaszcza interesowałoby mnie
    to jak wygląda klawiatura w takim położeniu, bo w Google Play raczej
    ciężko o dobrą darmową klawiaturę..

  • 19. Data: 2013-01-11 04:30:55
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Nie obsluguje UMTS 900MHz, wiec bezplatny dostep do internetu do Aero2 nie
    jest wspierany. A bylaby to szczegolnie ciekawa opcja z powodu dual sim.
    Mozna w ustawieniach wybrac jedna karte do polaczen glosowych, druga do
    transmisji danych.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 20. Data: 2013-01-11 13:15:21
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-11 04:30, astro pisze:
> [...]
    > jest wspierany. A bylaby to szczegolnie ciekawa opcja z powodu dual sim.
    > Mozna w ustawieniach wybrac jedna karte do polaczen glosowych, druga do

    Oj, to go raczej dyskwalifikuje, już w przedbiegach.. A gdzie o tym
    wyczytałeś?