  • 1. Data: 2013-06-14 02:11:27
    Temat: Gra.
    Od: k...@g...com

    Wyhaczyłem grę podłączaną do telewizora. Jeśli wierzyć nadrukowi na głównym salaku to
    ma jakieś 41 lat. Po wymyciu obudowa w stanie jak by niedawno z fabryki wyszła. 10
    różnych gier w kolorze. Ping pong, tenis i jeszcze 8. Na razie rozebrałem i wymyłem
    obudowę bo była strasznie brudna. Jak myślicie, da się to cudo odpalić? No i
    oczywiście żeby jeszcze działało.

  • 2. Data: 2013-06-14 02:44:28
    Temat: Re: Gra.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > jeszcze 8. Na razie rozebrałem i wymyłem obudowę bo była strasznie brudna.
    > Jak myślicie, da się to cudo odpalić? No i oczywiście żeby jeszcze

    Jasne że tak, pytanie tylko od czego była brudna...

    Czy to było zakopane na śmietniku jak te gry Atari:
    http://www.webpronews.com/atari-games-buried-in-a-la
    ndfill-old-legend-prompts-new-search-2013-06

    Ja bym obejrzał dokładnie wnętrze czy nie ma korozji,
    wilgoci itp...

  • 3. Data: 2013-06-14 07:32:54
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    ps.com...
    >Wyhaczyłem grę podłączaną do telewizora.
    >(..)
    > Jak myślicie, da się to cudo odpalić? No i oczywiście żeby jeszcze działało.

    Szklana kula wywróżyła, że się nie da odpalić, bo gra jest zepsuta.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 4. Data: 2013-06-14 07:44:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Czy to było zakopane na śmietniku jak te gry Atari

    Znalezisko jest datowane na około roku 2005. Na miejscu odkrywki
    znaleziono kilka pendrajwów 2GB.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-06-14 09:22:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2013 17:11:27 -0700 (PDT), k...@g...com
    >Wyhaczyłem grę podłączaną do telewizora. Jeśli wierzyć nadrukowi
    >na głównym salaku to ma jakieś 41 lat.

    1972 ? Hm, chyba troche za wczesnie na scalaki na zamowienie ...
    a moze jednak nie, technologicznie byli w stanie to zrobic (nie
    procesorowo), zbyt na milion moze i byl ...

> [...]
    >brudna. Jak myślicie, da się to cudo odpalić? No i oczywiście żeby jeszcze

    Jesli nie trafilo na zlom, bo ten glowny scalak sie uszkodzil, to
    powinno sie dac.

    J.

  • 6. Data: 2013-06-14 09:42:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2013 19:44:28 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Czy to było zakopane na śmietniku jak te gry Atari:
    > http://www.webpronews.com/atari-games-buried-in-a-la
    ndfill-old-legend-prompts-new-search-2013-06

    P.S. Atari Brekout
    http://www.webpronews.com/play-ataris-breakout-in-go
    ogle-image-search-with-this-awesome-easter-egg-2013-
    05

    1976 ... a to juz wymaga troche pamieci na cegly, procesora do
    obslugi, lub dosc ambitnego ukladu, a 6502 wypuscili zaledwie rok
    wczesniej ... chyba ze robili na 8080 ?

    Aaa, ok, bez procesora i nie muialo byc male
    http://en.wikipedia.org/wiki/Breakout_(video_game)

    ciekawe nazwiska, 42 ttl.

    Mozna by zrobic w fpga, poki jeszcze sa "zwykle telewizory" :-)

    PPS dolar musial miec spora wartosc :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-06-14 10:47:38
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    BOFH excuse 43: J.F. forgot system password

    > 1976 ... a to juz wymaga troche pamieci na cegly, procesora do
    > obslugi, lub dosc ambitnego ukladu, a 6502 wypuscili zaledwie rok
    > wczesniej ... chyba ze robili na 8080 ?

    W 1976 istniał już ay-3-8500...

    > J.

    Sławek
    --
    ________ Gramatycznie rzecz biorac dziewczyna
    _/ __/ __/ ma inna koncowke niz chlopiec.

  • 8. Data: 2013-06-14 10:53:11
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > 1972 ? Hm, chyba troche za wczesnie na scalaki na zamowienie ...
    > a moze jednak nie, technologicznie byli w stanie to zrobic (nie
    > procesorowo), zbyt na milion moze i byl ...

    Też bym tak powiedział. Z młodości (lata 80-te) pamiętam słynny AY-38610.
    Tutaj piszę że zaczął być produkowany w 1977:
    http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_video_game_c
    onsoles_%28first_generation%29

  • 9. Data: 2013-06-14 11:11:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 10:53:11 +0200, AS napisał(a):

    > Też bym tak powiedział. Z młodości (lata 80-te) pamiętam słynny AY-38610.
    > Tutaj piszę że zaczął być produkowany w 1977:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_video_game_c
    onsoles_%28first_generation%29

    No ale AY-3-8500 to juz 1975.

    A Atari to chyba PONG na 3659-1C/C2566 z 1975

    Ten Magnavox Odyssey tez ciekawy - 1972, jeszcze w technice DTL,
    gry na cartridzach (jeszcze nie programy).

    Kiedys byla opisywana w Radiolektroniku gra tennis, w wykonaniu z
    tranzystorow i kilku TTL. Zmiescila sie autorowi w skrzynce po srednim
    radyjku - cos 20x15x8 cm..

    J.

  • 10. Data: 2013-06-14 11:14:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 08:47:38 +0000 (UTC), Sławomir Szczyrba
    > BOFH excuse 43: J.F. forgot system password
    >>
    > W 1976 istniał już ay-3-8500...

    Ale Muru w zestawie gier nie mial.
    A to troche inne wymagania niz te proste gierki

    J.