  • 1. Data: 2013-06-13 17:49:01
    Temat: z dnia na dzien nic
    Od: "nn" <...@...kk>

    Zadalem to pytanie na innej grupie, ale nie dostalem zadnej konkretnej
    odpowiedzi.
    Jeszcze niedawno telewizje naziemna cyfrowa latwo odbieralem taka
    antena (trzeba kliknac "Skip ad"):

    http://cur.lv/11ii0

    i nagle z dnia na dzien przestala odbierac cokolwiek.
    Dlaczego? Na pewno jej nie uszkodzilem.

  • 2. Data: 2013-06-13 18:27:33
    Temat: Re: z dnia na dzien nic
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    W dniu 2013-06-13 17:49, nn pisze:
> [...]
    > antena (trzeba kliknac "Skip ad"):
    >
    > http://cur.lv/11ii0
    >
    > i nagle z dnia na dzien przestala odbierac cokolwiek.

    Mało konkretnych danych to i o konkretną odpowiedź
    trudno. Może być winne wszystko, począwszy od zmiany
    parametrów nadawanego sygnału (sprawdź na emitel.pl
    czy cyfryzacja.gov.pl), przez cały tor antenowy (antena,
    kable, złącza, dodatkowe elementy typu
    symetryzator/wzmacniacz, zasilacz wzmacniacza,
    rozgałęźniki (jeśli są), po wejście w telewizorze.

    Najlepiej zaopatrzyć się (pożyczyć?) w drugą antenę
    i w drugi TV i eksperymentować. Dobry (bo tani) jest
    odbiornik DVB-T na USB do komputera, no i jest trochę
    oprogramowania informującego o parametrach odbieranego
    sygnału.

    Ja też tak miałem - z dnia na dzień siadło. Winny okazał
    się stary rozgałęźnik - wystarczyło trącić i działał/nie działał.
    Wymiana na nowy znakomicie załatwiła sprawę.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 3. Data: 2013-06-13 18:51:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nn" napisał w wiadomości grup
    >Jeszcze niedawno telewizje naziemna cyfrowa latwo odbieralem taka
    >antena (trzeba kliknac "Skip ad"):
    >http://cur.lv/11ii0

    Nie lepiej podac link bez reklam ?
    http://cokupic.pl/produkt/Emmerson-ANTV-35-antena-po
    kojowa-TV-i-radiowa

    przyzwoitej dlugosci

    >i nagle z dnia na dzien przestala odbierac cokolwiek.
    >Dlaczego? Na pewno jej nie uszkodzilem.

    Ona wzmacniacz ma ? To moze brak zasilania ...

    J.

  • 4. Data: 2013-06-13 21:23:28
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2013 17:49:01 +0200, nn napisał(a):

> [...]
    > antena (trzeba kliknac "Skip ad"):
    >
    > [CENZURA]
    >
    > i nagle z dnia na dzien przestala odbierac cokolwiek.

    NIE ODPOWIADAJCIE I NIE KLIKAJCIE NA LINK! ON WCALE NIE CHCE ODPOWIEDZI,
    TYLKO SPAMUJE! IM WIĘCEJ RUCHU W TYM WĄTKU I WIĘCEJ KLIKNIĘĆ, TYM LEPIEJ
    DLA SPAMERA!

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2013-06-14 09:39:38
    Od: "nn" <...@...kk>

    A czy Ty wiesz, krzykaczu, ze taki program jak Outlook potrafi zlamac bardzo
    dlugi link tak, ze nie dziala, gdy ktos na niego kliknie na grupie
    dyskusyjnej? To samo czasem sie dzieje przy poczcie obslugiwanej przez www.
    I tylko stosowanie "skroconego linku" daje mi pewnosc, ze ktos zobaczy
    strone o ktora mi chodzi?

    Jak nie masz pomyslu na rzeczowa odpowiedz na moje konkretne pytanie to nie
    zasmiecaj mi tego watku.

  • 6. Data: 2013-06-14 09:47:26
    Od: "nn" <...@...kk>

    Użytkownik "MKi" <e...@t...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się stary rozgałęźnik - wystarczyło trącić i działał/nie działał.
    > Wymiana na nowy znakomicie załatwiła sprawę.

    No wlasnie. Na czym polega ta ewentualna zmiana parametrow nadawania, ktora
    uniemozliwia odbior sygnalu takiej antenie?
    Ja widzialem te antene jeszcze kilka dni temu w supermarkecie i producent
    pisze na opakowaniu, ze ta antena wewnetrzna zapewnia "bardzo dobry
    odbior telewizji naziemnej cyfrowej".
    Cena byla okolo 30 zl.
    Oczywiscie ja sobie znajde jakas antene lepszej klasy, ale w przypadku tej
    zainteresowala mnie ta nagla jej niemoc, ktora przyszla z dnia na dzien.

  • 7. Data: 2013-06-14 09:52:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nn,

    Friday, June 14, 2013, 9:39:38 AM, you wrote:

> [...]
    > I tylko stosowanie "skroconego linku" daje mi pewnosc, ze ktos zobaczy

    A do czego prowadzi link? Do spamu, na którym zarabiasz. Masz
    dziesiątki skracaczy linków a musiałeś wybrać taki, na którym
    zarabiasz?

    Dwa popularne, które na szybko przyszły mi do głowy:
    http://goo.gl/
    http://u.42.pl/

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-06-14 10:29:56
    Od: "nn" <...@...kk>

    > Dwa popularne, które na szybko przyszły mi do głowy:
    > http://goo.gl/
    > http://u.42.pl/

    Dziekuje, ale nie skorzystam.
    Nie interesuja mnie firmy, ktore wymieniles.
    Nie interesuja mnie firmy, ktore sa tak nachalnie reklamowane jak
    Ty to teraz robisz - czyli na grupie dyskusyjnej.
    Poprzez posty w ktorych nie ma nic w temacie grupy.

    Korzystam z takich firm z jakich mam ochote.

  • 9. Data: 2013-06-14 11:01:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nn,

    Friday, June 14, 2013, 10:29:56 AM, you wrote:

    > Dziekuje, ale nie skorzystam.
    > Nie interesuja mnie firmy, ktore wymieniles.

    A co wiesz o 42.pl?

    > Nie interesuja mnie firmy, ktore sa tak nachalnie reklamowane jak
    > Ty to teraz robisz - czyli na grupie dyskusyjnej.

    Sam zaspamowałeś linkiem, na którym zarabiasz.

    > Poprzez posty w ktorych nie ma nic w temacie grupy.
    > Korzystam z takich firm z jakich mam ochote.

    A my nie korzystamy ze spamerskich skracaczy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-06-14 20:41:18
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-06-14 10:29, nn pisze:

> [...]
    > Ty to teraz robisz - czyli na grupie dyskusyjnej.
    > Poprzez posty w ktorych nie ma nic w temacie grupy.
    >
    > Korzystam z takich firm z jakich mam ochote.

    http://cur.lv/11ii0+

    80 kliknięć - może ze dwa złote?

    Zostać zidentyfikowanym jako chuj - bezcenne.

    ;-)

    pzdr
    bartekltg