  • 1. Data: 2013-06-11 20:42:35
    Temat: robocik z obrotowymi nóżkami
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Takie "cóś": http://tinyurl.com/q9t32rw
    Warto obejrzeć filmik zamieszczony w tym artykule, to gówienko jest
    niesamowicie szybkie, podoba mi się że łazi trochę jak jakiś robal z 6
    odnóżami. W "trudnym" terenie to może być lepsze rozwiązanie niż te
    dziwne kółka omniwheel.

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2013-06-11 23:56:34
    Temat: Re: robocik z obrotowymi nóżkami
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-06-11 20:42, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > niesamowicie szybkie, podoba mi się że łazi trochę jak jakiś robal z 6
    > odnóżami. W "trudnym" terenie to może być lepsze rozwiązanie niż te

    Fajne.

    Co do szybkości, na kółkach poruszałby się równie szybko. Oczywiście
    przy gorszej zdolności do wspinania.

    Będzie miało też swoje wady. Np na piasku może okazać się gorszym
    rozwiązaniem.

    Omniwhell to chyba do zupełnie czego innego służy.

    pzdr
    bartekltg

  • 3. Data: 2013-06-12 22:41:28
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 11.06.2013 23:56, bartekltg pisze:

    > Będzie miało też swoje wady. Np na piasku może okazać się gorszym
    > rozwiązaniem.

    Nie wiem jak na piasku, ale widziałem filmik (nie mogę znaleźć linku) na
    którym takie coś wspina się na "górkę" z drobnych kamyczków i idzie to
    bardzo sprawnie.

    > Omniwhell to chyba do zupełnie czego innego służy.

    Teoretycznie do jazdy "w bok" i innych takich sztuczek ale są pojazdy z
    kółkami omniwheel z duuużymi tymi wałeczkami na obwodzie i jebitnym
    zawieszeniem jak w monstertruck'u.

    Jakub Rakus