  • 11. Data: 2013-06-14 11:27:07
    Temat: Re: Gra.
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    >Wyhaczyłem grę podłączaną do telewizora. Jeśli wierzyć nadrukowi na głównym
    salaku to ma jakieś 41 lat. Po wymyciu
    Ja miałem taką:
    http://u.42.pl/2K1q_binatone
    Miała pistolet.
    Pamiętam, jak grałem razem z Ojcem.
    Chyba tylko w to grał ze mną. Późniejsze Spectrum to już go nie pociągały.
    Pozdrawiam,
    Sylwester

    oryginalny link:
    http://www.petervis.com/gallery/Toys_and_Games/Binat
    one_TV_Master_MK_IV/Bina
    tone_TV_Master_MK_IV_Inside.html

  • 12. Data: 2013-06-14 11:30:04
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    O przepraszam. Ja miałem MK6:
    http://u.42.pl/2K1r_MK6
    S.

  • 13. Data: 2013-06-14 12:51:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sylwester,

    Friday, June 14, 2013, 11:30:04 AM, you wrote:

    > O przepraszam. Ja miałem MK6:
    > http://u.42.pl/2K1r_MK6

    Dlaczego skracasz krótkie linki?
    http://www.youtube.com/watch?v=qwL5uX6NmuU

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-06-14 13:05:56
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Dlaczego skracasz krótkie linki?
    > http://www.youtube.com/watch?v=qwL5uX6NmuU
    Nie chciałem reklamować you...
    Poza tym, mój był krótszy o 42-23=19 znaków.
    Ale w ten sposób zrujnowaliśmy to wszystko :-(

    S.

  • 15. Data: 2013-06-14 14:03:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message

    > Nie chciałem reklamować you...
    > Poza tym, mój był krótszy o 42-23=19 znaków.
    > Ale w ten sposób zrujnowaliśmy to wszystko :-(

    Ja jednak wolałbym te 19 znaków więcej a przynajmniej
    wiem, że klikam na coś, od czego nie dostanę wirusa...

  • 16. Data: 2013-06-14 14:20:07
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 10:53:11 UTC+2 użytkownik AS napisał:

    > Też bym tak powiedział. Z młodości (lata 80-te) pamiętam słynny AY-38610.
    >
    > Tutaj piszę że zaczął być produkowany w 1977:
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_video_game_c
    onsoles_%28first_generation%29

    No to się wyjaśniło że napis jaki zinterpretowałem za datę datą produkcji scalaka nie
    jest datą. chociaż kto wie. Znalazłem w necie taką samą. Po Żabojadziemu nie kumam
    ale wykombinowałem że model był produkowany w latach 1970-1980. 33 lata to też niezły
    wynik. Jak znajdę trochę czasu to złożę i odpalę. Śmieszne jest to że już są chętni
    żeby zagrać.

  • 17. Data: 2013-06-14 14:28:00
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 02:44:28 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message

    ps.com...

    > Jasne że tak, pytanie tylko od czego była brudna...
    >

    > Czy to było zakopane na śmietniku jak te gry Atari:
    >
    > http://www.webpronews.com/atari-games-buried-in-a-la
    ndfill-old-legend-prompts-new-search-2013-06

    > Ja bym obejrzał dokładnie wnętrze czy nie ma korozji,
    >
    > wilgoci itp...

    Na złomie znaleziona. Zawiozłem parę gratów i taka sierotka na kupie śmieci leżała i
    prosiła żeby się zaopiekować. Płytka w doskonałym stanie. Zardzewiały jeden wkręt
    trzymający głośniczek. Już obudowa umyta i świeci się jak nowa, parę rysek ma.
    Ciekawe jak dżojstiki bo z potencjometrami. Z jednego woda wyleciała. Jeszcze ich nie
    rozkręcałem.

  • 18. Data: 2013-06-14 14:28:32
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 07:32:54 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Szklana kula wywróżyła, że się nie da odpalić, bo gra jest zepsuta.
    >

    > --
    >
    > Pzdr.
    >
    > Marek

    Potrafisz pocieszyć.

  • 19. Data: 2013-06-14 15:58:02
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > Ja jednak wolałbym te 19 znaków więcej a przynajmniej
    > wiem, że klikam na coś, od czego nie dostanę wirusa...

    Czasem nie możesz mieć pewności, jak np. tu:

    http://akk.li/pics/anne.jpg

    Uwaga - to nie JPG, jak wskazuje link, tylko screamer - nie klikać
    z włączonymi głośnikami.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/