  • 11. Data: 2018-11-22 18:48:28
    Temat: Re: Grabber VHS (analog) na USB
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 21/11/2018 18:18, r...@k...pl wrote:
    > nagimnastykować się z ustawieniami, a i tak jakoś nietęgo to wygląda (jakby
    > pogubione klatki).

    Moj lidlowy grabber nie łyka niczego poza 50Hz. W przypadku VHS to
    problem, sygnał mocno pływa.

    Znacznie lepsze efekty uzyskałem ze starą kartą na BT878 PCI. Ta nie
    płakała nad nierówną synchronizacją tylko łykała co przyszło.

  • 12. Data: 2018-11-26 11:59:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Nov 2018 22:42:01 +0100, w <pt4jfa$inn$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > pierdylion programów. za dawnych czasów, nagrywałem tak, aby plik był
    > stosunkowo duży, ze słabym kodowaniem, z jak największą rozdzielczością,

    No właśnie jakie? :)
    VLC wypróbuję.
    W VDubie mam problemy z poprawną sychnronizację obrazu/dźwięku -- nie udaje się
    perfekcyjnie ustawić.
    DScaler działa, ale odczytuje tylko video -- w ogóle nie widzi urządzenia
    dźwiękowego.

  • 13. Data: 2018-12-07 17:17:07
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 22 Nov 2018 10:30:23 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >Też nigdy nie miałem z tym problemów albo nie trafiła mi się taka kaseta ;-)

    Mnie się trafiła raz. Oryginał z filmem "Na fali".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2019-03-04 23:44:17
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Thu, 22 Nov 2018 13:53:34, Group: pl.comp.pecet
    Msg-ID: <e...@t...no1>
    From: Queequeg:
    [...]
    > Masz tam jakiegoś Linuksa pod ręką? Spróbuj najpierw podglądu:

    > mplayer tv://

    > Lub (jeśli masz np. kamerkę w laptopie, która rejestruje się jako video0):

    > mplayer -tv device=/dev/videoX tv://

    > (za X podstaw numer urządzenia, które się pojawi po podłączeniu grabbera,
    > pewnie 1)

    mplayer coś ostatnio zamarł, jeśli chodzi o rozwój. Polecam mpv
    (http://mpv.io/).

    > Jak zadziała to można pobawić się programami mencoder lub avconv (dawny
    > ffmpeg), gdzieś miałem cały skrypt, który nagrywał z mojego grabbera.

    Dlaczego "dawny"? ffmpeg nadal istnieje i ma się dobrze.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and