  • 11. Data: 2016-09-30 14:32:39
    Temat: Re: Grafika potrzebna
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    > Ktoś podpowie jakąś grafikę PCIe które ma:
    > 1. Złącze DVI
    > 2. Złącze HDMI
    > 3. Obsłuży rozdzielczość full HD (1920×1080)
    > 4. Ma bierne chłodznie.
    > 5. Jest tania
    > 6. Nie ma służyć do grania a jedynie do filmów.
    > Leniwa bestia ze mnie i nie chce mi się robić doktoratu z grafik :) a
    > może ktoś ćwiczył zagadnienie niedawno i coś tam zapamiętał?

    Pewnie wystarczy ta wszyta w nowsze procki. i3 itd.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 12. Data: 2016-10-04 20:13:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2016 22:31:48 +0200, Irokez napisał(a):

    > Obsłuży, podłączałem TV do pasywnego Asusa.

    Fajno, ale chciałbym spytać jeszcze o taką egzotyczną rzecz. Otóż
    grafiki GF mają CUDA które pomaga w obliczeniach rozproszonych (np.
    seti@home na boinc). A jak z grafikami Nvidia z tej epoki? Dają jakieś
    wsparcie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2016-10-04 21:00:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Fajno, ale chciałbym spytać jeszcze o taką egzotyczną rzecz. Otóż
    > grafiki GF mają CUDA które pomaga w obliczeniach rozproszonych (np.
> [...]

    Najpierw piszesz tania, do filmów, a teraz wyskakujesz z CUDA ;)

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2016-10-04 21:07:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2016 21:00:36 +0200, Irokez napisał(a):

    > Najpierw piszesz tania, do filmów, a teraz wyskakujesz z CUDA ;)

    No jest to pewna niekonsekwencja :) Ale jak się okaże że nie ma wsparcia
    to się nie potnę. Tak mi się zachciało ostatnio odnowić znajomość z
    zielonymi ludzikami :) i stąd nieśmiałe pytanie a nie dodatkowy warunek.

  • 15. Data: 2016-10-04 22:20:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2016 20:13:48 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > A jak z grafikami Nvidia z tej epoki?

    Oj, miało być ATI :) Tak jak napisałem to jest bez sensu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2016-10-05 00:23:52
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 04/10/2016 21:20, Jacek Maciejewski wrote:

    > Oj, miało być ATI :) Tak jak napisałem to jest bez sensu.

    Googlaj 'OpenCL'.
    Co do SETI, BOINC i OpenCL to:
    https://boinc.berkeley.edu/wiki/GPU_computing
    http://boincfaq.mundayweb.com/index.php?language=1&v
    iew=506

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 17. Data: 2016-10-05 10:07:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2016 23:23:52 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

    > Googlaj 'OpenCL'.
    > Co do SETI, BOINC i OpenCL to:
    > https://boinc.berkeley.edu/wiki/GPU_computing
    > http://boincfaq.mundayweb.com/index.php?language=1&v
    iew=506

    tak, w tzw. międzyczasie też poszukałem, tu ładne zestawienie starszych
    grafik:
    http://www.boincatpoland.org/wiki/Zestawienie_wydajn
    ości_kart_ATI_11.2011
    http://www.boincatpoland.org/wiki/Zestawienie_wydajn
    ości_kart_NV_11.2011
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2016-10-06 20:22:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-30 o 14:32, Nathan pisze:

    > Pewnie wystarczy ta wszyta w nowsze procki. i3 itd.

    Nie w każdym kompie jest CPU ze zintegrowanym czipem graficznym. Starsze
    płyty główne miewały GPU na płycie, ale w obecnych czasach takie GPU
    jest już za słabe do facebooka itp. stron internetowych. U siebie
    włożyłem GIGABYTE GT210 1GB SL (pasywne chłodzenie) i jest ok.

  • 19. Data: 2016-10-13 11:33:45
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > już za słabe do facebooka itp. stron internetowych. U siebie włożyłem
    > GIGABYTE GT210 1GB SL (pasywne chłodzenie) i jest ok.

    A ja u siebie mam nvidia GT 430 Gainward, zero halasu, filmy smigają, zre
    malo pradu, a gry mnie nie interesują.

    Pzdr