  • 11. Data: 2016-09-05 10:40:57
    Temat: Re: Grafika w laptopie
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-09-02 o 20:49, pueblo pisze:

    > Zasada jest też taka, że najpierw instalujesz sterowniki do integry,
    > potem do GPU.

    U mnie działa to odwrotnie, jak zainstaluję integrę a potem nvidia to
    pulpit jest obsługiwany przez nvidię a nie integrę. Dopiero jak
    nainstaluję od nowa sterowniki do integry to działa poprawnie czyli
    pulpit integra a programy wymagające np. gry to nvidia.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-09-07 14:59:00
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-08-27 o 22:35, RadoslawF pisze:

    > Oszczędzanie energii w jedną stronę a potrzeba dostarczenia odpowiedniej
    > mocy dla gier w drugą. Przełączanie ręczne ? nie wiem, szukaj w
    > systemie który taki "przełącznik" obsługuje.

    Chyba faktycznie o oszczędność prądu idzie. W kompach stacjonarnych się
    takich konfiguracji raczej nie praktykuje.
    No i już jakby sie trochę pośrednio wyjaśniło - włączenie aplikacji 3D i
    "zaskoczyła Nvidia.

    > A to już tylko twoje zdanie.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie, to Ty masz uwagi.

  • 13. Data: 2016-09-07 15:00:20
    Od: Trybun <C...@j...ru>

> [...]
    > niektórych starszych integra była wyłączona przez producenta.
    > Zasada jest też taka, że najpierw instalujesz sterowniki do integry,
    > potem do GPU.
    > Jak chcesz sprawdzić, czy przypisanie działa, to uruchamiasz program i
    > sprawdzasz GPUZ, czy Hwinfo jak wygląda atywność karty.
    > Generalnie nie jestem fanem tego przełącznia - komunikaty w stylu
    > sterownik ekranu/grafiki odzyskał sprawność po nieoczkiwanym zamknięciu
    > to norma. Poza tym zgaduję, że jak to działa zależy od konkretnego
    > modelu laptopa(jak producent to dopracował, chipsetu itp.) oraz nawet

    U mnie w BIOSie nie ma takiej opcji. Natomiast co do sterowników
    poszczególnych kart, jak na razie nie zwracałem na to uwagi. Płyta z
    oprogramowaniem do napędu i wgranie wszystkiego hurtem, tak że nie
    sposób wyczuć który sterownik jest wgrywany jako pierwszy. Przy
    następnej reinstalce systemu spróbuję te stery ręcznie zainstalować,
    zobaczymy co z tego wyniknie.

    Prawie na pewno do konkretnego modelu laptopa. Gdy na tym lapku postawię
    Win10 to okazuje się że na płycie z oprogramowaniem dołożonej do
    komputera nie ma ani jednego programu czy sterownika który by można
    zainstalować pod tym systemem. Przypominam że laptop fabrycznie miał
    zainstalowany Win7.