  • 1. Data: 2009-03-30 09:20:53
    Temat: [Grecja-Kreta] Internet przez komórkę
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Witam,
    Wybieramy się w wakacje na Kretę, wysłałem wprawdzie pytanie do hotelu o
    internet, ale w razie gdyby nie mieli, wpadlem na taki pomysł, żeby zabrać
    komórkę bez simlocka i tam zakupić jakiegoś prepaida typowo internetowego -
    dobrze myślę, czy to bardzo zły pomysł? Oczywiście darmowych hotspotów też
    będę szukał :)

    Adam

  • 2. Data: 2009-03-31 07:43:20
    Temat: Re: [Grecja-Kreta] Internet przez komórkę
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Zapewne na miejscu bedzie parę kawiarenek internetowych po przystepnych cenach.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-03-31 18:01:27
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komórkę bez simlocka i tam zakupić jakiegoś prepaida typowo
    > internetowego - dobrze myślę, czy to bardzo zły pomysł? Oczywiście

    W hotelu w Iraklionie bez problemu korzystałem z internetu, ale to był
    przewodowy. Myślę, że jest tak powszechnie.
    Jedynym problemem było dokupienie na miejscu kabla, tak, żeby wystarczało od
    gniazdka do łóżka :)

    --
    Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 4. Data: 2009-04-01 00:19:30
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 11:20:53 +0200, Adam napisał(a):

> [...]
    > dobrze myślę, czy to bardzo zły pomysł? Oczywiście darmowych hotspotów też

    Zobacz tutaj:
    http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com
    /page/Greece-Wind
    Dosyć ciekawa oferta, bo za 3,5 EUR możesz korzystać przez cały miesiąc
    z pewnej protezy internetu.
    Dostęp do internetu jest za pośrednictwem odpowiednio spreparowanej
    strony WAP. Możesz korzystać z maila, WWW i kilku innych usług, chociaż
    były jakieś problemy bodajże z połączeniami szyfrowanymi.
    Mój syn korzystał z tej oferty w zeszłym roku będąc w Grecji lądowej i
    był z niej bardzo zadowolony, a zwłaszcza z ceny ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof