  • 1. Data: 2009-03-30 06:08:14
    Temat: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
    numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
    nie pozwala". W jednym z Germanosów miła pani nawet zaprezentowała
    mi widok okna z rozwijalnym Combo- brak możliwości wpisania czegokolwiek
    ręcznie, na liście mają tak "popularnych" operatorów jak GaduGadu czy myAvon,
    Movy brak.

    Dzwoniłem do BOK Mova, oczywiście z przenoszeniem numeru żadnych problemów
    nie robią, cołaska standardowe 50 zł, tak też głosi ichnia strona internetowa.

    Przeczytałem:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&new
    s_cat_id=293&news_id=1017&layout=9&page=text
    i w zasadzie widzę, że operator żadnej łaski nie robi ("brak możliwości technicznych"
    musi być stwierdzony decyzją prezesa UKE w przedmiocie zawieszenia uprawnienia).

    Pytanie tylko, co teraz- molestować Playa (jak?), czy od razu skarga do UKE? :-)

    Będę dziś jeszcze dzwonił do Playowego BOKu, ale może ktoś coś doradzi?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-03-31 18:52:29
    Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
    Od: a...@g...com

    On 30 Mar, 02:08, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:
> [...]
    > Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
    Konstytucji RP

    Miałem dokładnie ten sam problem, i co, dowiedziałeś się czegoś? Co
    robić?

  • 3. Data: 2009-04-01 09:14:07
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Dominik & Co"
    > Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
    > numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
    > nie pozwala".

    Kto nie chce? Mova czy Play?

    > Dzwoniłem do BOK Mova,

    Ale po co? Wysłuchać Standardowej Odpowiedzi #159?

> [...]
    > UKE? :-)
    >
    > Będę dziś jeszcze dzwonił do Playowego BOKu,

    Idź do salonu Play i podpisz upoważnienie. Niech się Play buja z Movą -
    przecież deklarują, że załatwią wszystko za Ciebie. A do UKE dopiero wtedy
    jak Play nie da rady...

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-04-01 10:56:19
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Maciek napisał(a):

    > Kto nie chce? Mova czy Play?

    Play. Napisałem- "system" im "nie pozwala". Mają w aplikacji "wnioskowej"
    predefiniowaną listę operatorów, bez Movy.

    > Idź do salonu Play i podpisz upoważnienie. Niech się Play buja z Movą -
    > przecież deklarują, że załatwią wszystko za Ciebie. A do UKE dopiero
    > wtedy jak Play nie da rady...

    Upoważnienie to oni dopiero drukują z "systemu", który "nie pozwala".
    Dzwoniłem do BOK- "nie nawiązali współpracy z Mova w tym temacie".
    Czyli skrobiemy skargę do UKE.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2009-04-01 11:44:36
    Od: r...@g...com

    On 1 Kwi, 12:56, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:

> [...]
    > Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54

    Mam to samo. Skargę do UKE złożyłem, UKE odpowiedziało, że zapytało
    Play, Play poinformował uke, że problem jest rozwiązywany. UKE również
    poprosiło o dalsze informacje jakby problem nie został rozwiązany

  • 6. Data: 2009-04-08 06:00:38
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    r...@g...com napisał(a):

    > Mam to samo. Skargę do UKE złożyłem, UKE odpowiedziało, że zapytało
    > Play, Play poinformował uke, że problem jest rozwiązywany. UKE również
    > poprosiło o dalsze informacje jakby problem nie został rozwiązany

    A wczoraj dostałem od Playa info, iż od dzisiaj (8 kwietnia) można
    przenosić numery z Mova :-) Aż pójdę sprawdzić do Germanosa :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 7. Data: 2009-04-09 10:06:38
    Od: r...@g...com

    Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi,
    że można.

  • 8. Data: 2009-04-09 10:15:12
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    r...@g...com napisał(a):

    > Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi,
    > że można.

    U mnie to samo. Nic to, spróbuję może po świętach uzbrojony w wydruk
    maila z BOK- niech panienka z okienka podzwoni po "górze".

    Co gorsza, przenoszę też teoretycznie przenaszalny numer z Mobilkinga
    i też dupa, czekam 2 tygodnie, w międzyczasie reklamuję, "już-już"
    ma być OK, nie jest, ręce opadają...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-04-09 13:59:36
    Od: r...@g...com

    On 9 Kwi, 12:15, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:

> [...]
    > Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54

    Skargę do UKE już złożyłem.

  • 10. Data: 2009-04-15 13:21:11
    Od: r...@g...com

    On 9 Kwi, 15:59, r...@g...com wrote:

    Konstytucji RP

    > Skargę do UKE już złożyłem.

    No i udało się przenieść. W zasadzie już miałem sobie odpuszczać,
    ale ...