  • 1. Data: 2009-03-30 10:07:08
    Temat: e51
    Od: k <...@i...pl>

    Witam,

    mam jakiś czas nokie E51 i brakuje mi funkcjonalności jaką miałem w N70
    a mianowicie otrzymywanie sms z informacją, że ktoś próbował sie ze mną
    skontaktować, gdy miałem wyłączony telefon/byłem poza zasięgiem.
    jak nazywa się ta funkcja, czy w E51 można ją włączyć?

    --
    pozdr.

  • 2. Data: 2009-03-30 11:02:12
    Temat: Re: e51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    k wrote:

> [...]
    > skontaktować, gdy miałem wyłączony telefon/byłem poza zasięgiem.
    > jak nazywa się ta funkcja, czy w E51 można ją włączyć?

    To nie jest funkcja telefonu, a usluga sieci - "kto dzwonil".

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'