  • 11. Data: 2019-12-23 03:42:16
    Temat: Re: Gromadzą naszą lokalizację 24/7.
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    z wrote:
    > Zapewne nie zauważyłeś że chodzi o coś więcej niż strach jednego
    > Kowalskiego. Chodzi o oszukiwanie ludzi że przepisy również unijne coś
    > robią, są skuteczne i są komuś potrzebne.

    > A jeśli ta ułuda jest finansowana z moich podatków to JEBAĆ (modne
    > słowo) UE i jej socjalistyczne wynaturzenia ;-)

    JEBAC 95% skrajnych GLUPCOW na calym swiecie.

    https://nyti.ms/35NKeil <-= o tramkpu

    MONGOlizm stal sie glowna plaga!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    *LAJNO* atakuje: http://bit.ly/2OKhm3j do silosow!

  • 12. Data: 2019-12-23 06:21:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Dec 2019 11:33:01 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    cje-247.-Tak-mozna-wysledzic-nawet-prezydenta,News,1
    05356.html

    > Pff. Gdy jeszcze istniały w 100% telefony stacjonarne i książki
    > telefoniczne to 90% dało się namierzyć bez problemu.
    > Ić spać, Kolumbie :>

    Po numerze telefonu czy po nazwisku ?

    Po poznac nazwisko na podstawie nr telefonu, w wersji ksiazkowej ...
    trudne :-)

    I komu te ksiazki przeszkadzaly :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-12-23 06:27:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Dec 2019 23:20:06 +0100, z napisał(a):
    > https://www.dobreprogramy.pl/Gromadza-nasza-lokaliza
    cje-247.-Tak-mozna-wysledzic-nawet-prezydenta,News,1
    05356.html

    Nic nowego chcialoby sie rzec. Moze tylko to:

    "Nie wspominając już oczywiście o Facebooku. Ten gigant przyznał się
    kilka dni temu do zbierania informacji o przybliżonej lokalizacji
    swoich użytkowników nawet, gdy owa funkcja zostanie wyłączona w
    smartfonie."

    Zrobili sobie wlasna mape wi-fi ?

    "Eksperci Zuckerberga znaleźli sposób, jak zamieszać ludziom w głowach
    na tyle, by wciąż uzyskiwać te dane. "

    A tego nie rozumiem :-)

    > Coś czuję że stare nokie podrożeją szybciej niż myśleliśmy

    99% ma to w ...., 90% to moze sobie nawet chwali.

    > Tak wiem... To nie załatwia tematu ale odejście od tych durnych
    > aplikacji społecznościowych, sklepowych czy komunikatorów przynajmniej
    > utrudni ten ZGODNY Z PRAWEM proceder

    troche na to za pozno :-(

    J.

  • 14. Data: 2019-12-23 06:30:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Dec 2019 16:15:36 +0100, z napisał(a):
    > Widzę że bagatelizowanie bardzo modne.
    > Zobaczymy jak szybko się okaże że to jednak coś znaczy.
    >
    > Zapewne najlepiej zadziałałby jakiś atak hakerski na banki za pomocą
    > takiego "zgodnego z prawem zbierania danych"
    >
    > Wtedy ptaszki zaczną inaczej ćwierkać ;-)

    Banki :-)

    > Że baki są bardzo dobrze zabezpieczone? chachacha. Pojawią się ataki
    > zindywidualizowane pod konkretnego użytkownika z użyciem technologi i
    > sztuczek psychologicznych.
    > To tylko kwestia czasu.

    Moze byc zbyt drogie ... chociaz ... namierzyc takich co w dobrej
    firmie pracuja, w drogim osiedlu mieszkaja i przestanie byc drogie :-)

    A moze jednak lepiej jakiegos wirusa/trojana, co da dostep do milionow
    kont od razu ...

    J.

  • 15. Data: 2019-12-23 07:02:45
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-23 o 06:27, J.F. pisze:

> [...]
    > kilka dni temu do zbierania informacji o przybliżonej lokalizacji
    > swoich użytkowników nawet, gdy owa funkcja zostanie wyłączona w

    Raczej lokalizują na podstawie połączeń ze stacjami bazowymi.

    > "Eksperci Zuckerberga znaleźli sposób, jak zamieszać ludziom w głowach
    > na tyle, by wciąż uzyskiwać te dane. "
    >
    > A tego nie rozumiem :-)

    Bo to kłamstwo które miało zrobić zasłonę dymną.

    > 99% ma to w ...., 90% to moze sobie nawet chwali.

    > troche na to za pozno :-(

    Moda i przyzwyczajenia się zmieniają, może kolejne pokolenie uzna
    że nie chce być permanentnie śledzone. A może też nie będzie
    widzieć w tym problemu.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2019-12-23 09:33:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-23 o 02:01, RadoslawF pisze:
    > Ale włamanie do banku ma się nijak do zbierania danych o fizycznym
    > człowieku.

    Filmów nie oglądałeś? ;-) Zbiera się dane o fizycznym człowieku żeby
    skutecznie go zaatakować ;-)
    A kwestia szantażowania?

    PS.

    Rzadko korzystam z usług kurierskich. Zdarzyło mi się już 3 razy że w
    podobnych godzinach i dniach kiedy miałem otrzymać paczkę przychodziły
    do mnie fejkowe meile z wirusami. Psipadek? ;-)
    Chodzi o uprawdopodobnienie i wymuszenie błędu.
    A takie dane idealnie do tego pasują

  • 17. Data: 2019-12-23 12:39:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-22 16:06, z wrote:

    > Nie wystarczy. Jak się ma ambicje i uchwala się RODOSRODO to trzeba
    > uniemożliwić takie zbieranie informacji.

    Przecież to jest po to by umożliwić na jakichś bezpieczeniejszych zasadach.

    > Albo bardziej mądre rozwiązanie:
    > Dać sobie spokój z uszczęśliwianiem ludzi na siłę i marnowaniem podarków
    > sił i środków i pogodzić się z możliwościami technologicznymi

    Śledzenie ludzi było w Polsce zabronione jak technicznie dało się za
    nimi łazić mimo, że smartfonów jeszcze nie było. To zasadniczo zdobycz
    cywilizacji, tylko głupiec z tego rezygnuje.

    > A wtedy faktycznie każdy biały ;-) wykształcony człowiek będzie mógł sam
    > podjąć decyzję czy godzi się na inwigilację w zamian za fantastyczne
    > możliwości komunikacji.

    To nie jest decyzja wykształconego człowieka tylko firmy, która ma
    techniczne możliwości by to robić.

    > Bo człowiek z natury jest WOLNY a RODO go tylko UCIEMIĘŻA

    W jaki sposób?

  • 18. Data: 2019-12-23 14:17:03
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-23 o 09:33, z pisze:

    > Filmów nie oglądałeś? ;-) Zbiera się dane o fizycznym człowieku żeby
    > skutecznie go zaatakować ;-)
    > A kwestia szantażowania?

    Ale co to ma wspólnego z włamaniem do banku?

> [...]
    > do mnie fejkowe meile z wirusami. Psipadek? ;-)
    > Chodzi o uprawdopodobnienie i wymuszenie błędu.

    Ale to działanie skierowana na osobę fizyczną a nie instytucję
    jaką jest bank.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2019-12-23 14:26:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-23 o 12:39, kk pisze:
    > Śledzenie ludzi było w Polsce zabronione jak technicznie dało się za
    > nimi łazić mimo, że smartfonów jeszcze nie było. To zasadniczo zdobycz
    > cywilizacji, tylko głupiec z tego rezygnuje.

    Tylko głupiec uchwala ustawy które uspokajają ludzi że ich dane są
    bezpieczne. Marnując przy tym mnóstwo podatków. A głodne dzieci płaczą ;-)

  • 20. Data: 2019-12-23 14:28:04

    W dniu 2019-12-23 o 14:17, RadoslawF pisze:
    > Ale to działanie skierowana na osobę fizyczną a nie instytucję
    > jaką jest bank.

    To już wtedy nie jest warte UWAGI?